New year, same me | pantalonii înalți

10:53


                     Chiar în timp ce scriam acest articol și mă gândeam la o introducere cât se poate de coerentă cu starea de spirit, volumul televizorului din camera alăturată era dat la maximum, iar puterea mea de concentrare a fost incurcată de o voce stridentă dublată de un efect scos din filmele de groază: o să murim de frig!! Așa că tot ce mi-a trecut prin cap a fost să mă bucur c-am pozat ținuta pe care o plănuisem de mult la -1 grad. Atât noroc.
                      Cu o notă ilară, ținuta de astăzi e cât se poate de careless. Parcă toate elementele se potrivesc între ele și le-am asortat într-un timp relativ scurt. Am plecat de la ghete, care m-au atras de când le-am văzut în raft. Mă repet, dar iubesc accesoriile cât mai mari, cât mai extravagante, ieșite din comun, iar cercurile mari aurii pe ghete negre mi s-a părut un detaliu foarte interesant.
                    Port blugi în fiecare zi. Chiar ținuta mea de scoală 90% e compusă din blugi. Îmi imaginam inițial ghetele cu o pereche de blugi negri, mulați, cu talie înaltă, prinși cu o curea cu un detaliu la fel de pompos, însă prea eram în zona mea. Am vrut să port ceva ce nu am mai purtat până acum, de fapt, ceva ce nu am mai pozat până acum. Am păstrat însă conceptul: talia înaltă. Am purtat niște pantaloni din stofă elastică, în carouri englezești, în nuanțe de gri-negru. Ca să ies din tabloul pictat în culori monotone, am păstrat auriul și mi-am adus aminte de geaca matlasată realizată în atelierul meu, pe care am uitat-o în dulap și așa am adus-o la viață. Și că tot era și puțin soare, m-am gândit că razele sale îmbietoare și calde îmi vor intra în ochi.. și cum am găsit scuza perfectă am purtat o șapcă cu același imprimeu ca pantalonii (aceeași scuză o folosesc și pentru ochelarii de soare purtați în sezonul rece. Am și eu niște fixații. Dar pentru poze, hai c-arată bine!). Șapca este achiziționată din Londra și îmi conferă acea alură de Sherlock Holmes. Da, da, m-am demascat. 
                          Imediat după poze am plecat prin oraș, iar geanta care se potrivea cea mai bine este cea de la Jadu, din piele ecologică. 


                             Și am uitat ce era mai important.. urările de început de an! Să aveți un 2017 bun, plin de reușite! Vă mulțumesc pentru tot sprijinul pe care mi l-ați arătat anul trecut, fără voi nu aș fi putut continua. În anul acesta mi-am propus multe proiecte și o să creștem împreună pe zi ce trece!
Love. 







You Might Also Like

0 comentarii