Two shades of grey

02:41


Nu sunt o mare fană a acestui sezon, iar dacă cineva mi-ar putea oferi un bilet pentru trei luni într-o țară caldă, mi-aș impacheta bagajul și aș fi deja la aeroport cum ai spune ”brânză”. Cea mai bună parte a faptului că avem patru sezoane este că ne obișnuim în toate condițiile meteorologice. Întotdeauna când plec nu uit să-mi iau cel puțin un hanorac gros, în caz de orice. Să-l pot îmbrăca în momentele nostalgice.

Am stat în casă aproape toată săptămâna și nici nu m-am atins de zăpadă. E un anotimp frumos, de poveste, în care simți nevoia să privești zăpada a cărei fulgi se lasă ușor din cerul alb, în timp ce mâinile tale se îmbină pe suprafața unei căni cu ceai fierbinte din care iese un abur nesfârșit. Privești spre cerul de-un alb somptuos, iar inima deodată se înmoaie, bătând liniștit. Iarna e acel anotimp în care mereu îmi amintesc de bunici, de zilele petrecute la aceștia și de cozonacul ce creștea fără praf de copt în cuptor. De acele zile în care viața părea un drum presărat de dâmburi ce ascund izvoare tămăduitoare, un drum cunoscut, care nu are sfârșit. Privești din acea perspectivă inofensivă, infantilă, în care nu întelegi de ce atâta grabă pentru nimic.

Ținuta de astăzi, spre surprinderea mea, e mai călduroasă decât pare. Paltonul realizat în atelierul meu, Ilinca Design, are un material din lână pufoasă în care m-am simțit foarte bine. Pentru că a fost creat special cu mânecile kimono până la cot, mi-am ales niște mănuși gri, lungi, din piele. Probabil toată iarna voi purta malete din simplul fapt că îmi acoperă gâtul și sunt cât de cât cozy. Perfecți pentru vremea aceasta sunt pantalonii din piele sau din imitație de piele. Eu aveam unii de acum un an, cu fermoare, iar dacă tot mi-am amintit de ei, m-am gândit că le-a venit vremea. Cizmele sunt și ele din piele și creează acel efect continuu și, implicit, alungesc și mai mult piciorul.




















You Might Also Like

0 comentarii