Emerald fur coat + wet look hair

05:55


                       Că tot aveam o atitudine satirică cu privire la avertizările meteorologilor ce vizau gerul Bobotezei în articolul trecut, acum în sfârșit le dau și eu dreptate. Recunosc, mereu mă interesez cu o zi înainte de vremea de afară, dar întotdeauna privesc cu o notă indiferentă știrile: mai arunc și un ochi pe geam doar să mă asigur și apoi mă îmbrac corespunzător. Ei bine, un alt noroc de-al meu e că am apucat să pozez ținuta de astăzi într-un timp relativ frumos, pentru că astăzi o scoteam total din uz. 

                      Sunt o iubitoare a blănurilor, dar ca să elimin orice urmă de suspiciune, sunt o iubitoare a blănurilor ecologice*. Blănocul, așa cum îmi place mie să-i mai spun, a fost realizat în atelierul meu și este fix nuanța de verde după care mă topesc: verdele smarald. E călduros și cu singuranță o să-l țin printre hainele pe care le voi alege pentru sezonul rece.

                      În rest, ținuta are o esență army, datorită maletei dintr-un material subțire cu imprimeu de camuflaj și a rochiei kaki din reiat, pe care am vrut s-o las peste umeri, pentru ca ținuta să aibă acel ceva diferit. Acest artificiu probabil l-ați mai văzut toamna aceasta (chiar și eu l-am mai făcut în postarea Outfit of the day / #ootd) și mi se pare chic. Oferă acea aură feminină, în special când pe dedesupt este doar pielea.
               O premieră pentru mine a fost să încerc și eu wet-look hair. Da, da, deja tendința e învechită, da, da, știu, însă mi s-a părut unica variantă posibilă pentru acestă ținută. Plus că a fost foarte simplu de realizat. Dacă mai există persoane ca mine (sper) care încă nu au încercat acest tip și nu știu cum se realizează, ei bine, tot ce trebuie să faceți este să aplicați o cantitate mică de gel/spumă sau o cremă de coafat în creștet pe care să o distribuiți uniform, iar mai apoi pieptănați părul cu o perie cu peri deși pentru a-l ”lipi” și a-l ajuta să rămână într-o singură formă. La cât de multe poze am văzut pe internet cu wet-looks, acum involuntar asociez această coafură cu un machiaj impecabil, pentru că acum fața este în centrul atenției. Eu am optat pentru un smoked eyeliner și buze nude, dar trăsăturile feței au rămas puternic iluminate.
                      Probabil ați obsevat obsesia mea pentru acel iluminat excesiv, așa că peste iluminatorul deja aplicat am presat și puțin sclipici, iar efectul este și mai puternic. Voi ați încercat?











Mulțumesc Ana Mincu pentru fotografii!

You Might Also Like

0 comentarii