Review Maybelline Master Contour V Shape | Burgundy Eyes

13:34


                   Pe anul 2017 am în plan să vin cu mai multe articole de beauty din simplul fapt că am sesizat că acestea vă atrag și mai mult. 

        Pentru astăzi v-am pregătit un nou review al unui produs abia apărut acum câteva luni pe piața din România, și-anume noul baton de conturare Maybelline Master Contour V Shape. Toată treaba asta cu conturarea nu mai e un secret, iar anul 2015-2016 a fost plin de tutoriale de acest gen. Prin conturarea feței pur si simplu îți scoți în evidență trăsăturile, îți ascunzi sau diminuezi imperfecțiunile prin 2 pași simpli, iar aceasta este, bineînțeles, opțională. 

          O să trecem repede în revistă produsele utilizate pentru întreg machiajul pentru că sunt sigură că sunteți curioase, iar când ajungem la pasul în care conturăm fața, atunci o să aflați mai multe detalii despre batonul de conturare Maybelline Master Contour V Shape.

Să începem!


               Pentru că am ales ca machiajul ochilor să fie mai intens, mai întâi am făcut sprâncenele pentru a mă putea ghida după lungimea acestora, iar mai apoi am făcut ochii. Pentru sprâncene am folosit creionul Goof Proof Brow Pencil de la Benefit în nuanța 4 cu care am umplut spațiile goale, iar conturul sprâncenelor l-am făcut cu gelul de sprâncene de la Anastasia Beverly Hills, Dipbrow Pomade, în nuanța ”Medium Brown”.

  Pentru ochi am ales câteva nuanțe din paleta ”The rock nudes” de la Maybelline - am setat baza cu prima nuanță, cea mai deschisă, pentru a evita strângerea fardurilor în cutele formate de piele. În pliul pleoapei am aplicat cele două nuanțe de jos până când am ajuns la intensitatea dorită și le-am amestecat cu o pensulă de blending (de la Ebelin, o găsiți în rețeaua de magazine DM). 


Pe pleoapa mobilă am pus nuanța mai inchisă, cea mov, cu o pensulă plată, începând din mijlocul pleoapei, iar prin mișcări de tapotare am pus produs pe întreaga pleoapă. Pentru că Ana are ochii verzi închiși, culoarea care i se potrivește cel mai bine este movul, pentru că îi scoate și mai tare în evidență. Am pus fardul până am ajuns în pliu și de acolo am revenit cu aceeași pensulă de blending de mai devreme și am amestecat astfel încât să nu fie nicio delimitare între nuanțele din pliu și nuanța închisă.



După ce am terminat machiajul ochilor, am grijă să șterg eventualele particule de fard căzute sub ochi cu demachiant cu ajutorul unei dischete demachiante sau chiar a unui bețisor de urechi. Fondul de ten pe care l-am ales este cel de la Sephora, numit 10HR Wear Perfection Foundation”, în nuanța ”#10 light ivory” și l-am aplicat cu ajutorul unui burețel Beauty Blender. Este un fond de ten cu o acoperire medie și l-am folosit doar pentru a uniformiza culoarea pielii. 

După aplicarea fondului de ten, cearcănele au fost ascunse cu concealer-ul de la M.A.C, ”Pro longwear Concealer” în nuanța ”NC 20”, de care sunt profund indrăgostită! Rezistă și fără să-l fixez cu pudră și are o acoperire destul de mare.  



Iar acum trecem la conturare. 

Stick-ul duo de la Maybelline este foarte cremos, permite o aplicare facilă și ce îmi place cel mai mult este că nuanța de maro este neutră. Probabil v-ați mai confruntat cu unele farduri de obraz care aveau un maro cu o tentă portocalie, care lasă pete indiferent de cât de mult ați amestecat culoarea. Nuanța de maro este pigmentată destul astfel încât permite construirea gradată a intensității. Culoarea mai deschisă are rolul de a ilumina zonele și de a crea volum, în timp ce nuanța mai închisă crează un joc de umbre pentru a ascunde imperfecțiunile.


Jocul de lumini și umbre este următorul: zona T (frunte,nas), zona de sub ochi, zona de dedesuptul pomeților, arcul lui cupidon și bărbia trebuie iluminate cu partea deschisă, iar linia pomeților, linia mandibulară, zona de sub buza inferioară, lateralele nasului și partea de sus a frunții trebuie conturate cu nuanța închisă, iar din lateral conturarea se vede ca un 3.
Ca să mă fac și mai bine înțeleasă, v-am desenat exact zonele ce trebuie conturate/iluminate.





Pentru început nu trebuie aplicat foarte mult produs întrucât intensitatea culorii poate fi ajustată pe parcurs.

O să amestec nuanțele cu ajutorul unui burețel Beauty Blender până când nu mai există nicio linie de demarcație între zone.



Stick-ul acesta de la Maybelline o să rămână mult timp în trusa mea de machiaj și îmi place mai ales că se amestecă și are un aspect natural, discret. Îl puteți găsi online aici, sau în Promenada Mall la standul oficial Maybelline de la parter. 

Când aplic un produs cremos vreau să-l fixez cu o pudră pentru a fi sigură că machiajul rezistă toată ziua. Pentru zona închisă, am ales bronzer-ul de la Benefit, Hoola Bronzer, pe care îl aplic într-o cantitate mică pe aceleași zone conturate anterior. 


Pentru zonele deschise, o să trec pensula prin pudră și o să tapotez zonele iluminate până când toată fața are un aspect mat. Eu folosesc pudra pulbere de la NYX, numită ”Set it & don t fret it” pe care am distribuit-o cu ajutorul unei pensule de la Ebelin
Dacă vi se pare că zonele conturate sunt prea închise, un truc pe care-l folosesc atunci când cred că am pus prea mult produs este să pun pudră peste și să amestec până când se mai scade din intensitate.



M-am obișnuit de la un timp să folosesc rimelul după ce am aplicat pudra pe toată fața pentru a putea șterge eventualele particule care pot cădea din rimel. Pentru astăzi am ales rimelul de la Melkior, extra volume, și-l aplic prin mișcări de zig-zag.



Pentru a capta lumina o să aleg un highlighter mai puternic, și-anume Glow Kit-ul de la Anastasia Beverly Hills, numit ”Gleam”, iar nuanța mea preferată este ”Crushed Pearl”.
Pentru un glow discret vă recomand Master Strobing Stick de la Maybelline. Eu îl am în nuanța ”200 Medium Nude Glow” și este perfect pentru un machiaj de zi.



Punctele în care trebuie să aplicați iluminatorul sunt: zona de sub arcadă, zona cea mai înaltă a pomeților, colțul intern al ochiului, arcul lui cupidon și, opțional, zona de deasupra sprâncenelor.


Un truc pe care l-am descoperit recent este să aplic un eyeliner lichid cu sclipici argintiu în colțul intern al ochiului, iar efectul este wow. M-am îndrăgostit de NYX Liquid Crystal Liner pe care l-am achiziționat din Barcelona.


Iar finalul machiajului arată cam așa. 






Model: Ana Mincu





































You Might Also Like

0 comentarii