Merry Christmas!

07:26


CRĂCIUN FERICITTTTTTTTT!!! 

                   Nici nu mai vorbesc de trecerea rapidă a timpului, care ne lasă inconștienți în calea sa, fără prea multe explicații. Cu o notă nostalgică, dar în recunoștință, ne apropiem de sfârșitul unui an minunat, în care am evoluat mai mult decât m-aș fi așteptat și în care mi-am mai acumulat un bagaj nou de cunoștințe, pe care îl închid cu fermoarul și îl depozitez bine.

                       Crăciunul pentru mine este cea mai frumoasă sărbătoare, care îmi dă o clipă de răgaz să mă bucur de familie și să realizez că sunt mai bogată decât credeam. Dacă ar fi să definesc într-un singur cuvânt magia Crăciunului, cu siguranță aș spune ”familie”. Ieri fiind prima zi de Crăciun, am petrecut timp cu bunicii mei și i-am așteptat acasă. Mi-aș fi dorit să-i întâmpin în niște pijamale pufoase, cu buline, însă am vrut să păstrez cadrul festiv și mi-am ales o ținută ca atare în nuanțe de bleumarin-indigo. La plecare, mi-am luat niște cizme lungi din satin bleumarin și o jachetă de blană în aceleași nuanțe și am plecat spre celelalte vizite. Dar.. am mai schimbat ceva.. Da. I did it! Am purtat și eu lentile! Ce-i drept, îmi doream de foarte mult timp. Iubesc ochii deschiși la culoare, ador să-i privesc și mă pierd în culori, dar mi se părea un gest barbar să-mi bag degetele în ochi la propriu. Asta până când dorința mea a fost prea mare și am luat decizia să-mi sting curiozitatea încercând. După o oră de chinuieli crâncene, am rămas plăcut surprinsă de farmecul lor. Ochii schimbă întru totul o persoană. Cu siguranță o să mai port. Doamne ajută să mai reușesc iar barbaria. 

                     Cât despre ținută, aceasta e compusă dintr-o maletă bleumarin care se continuă într-un indigo prin fusta midi plisată. Pentru a crea o iluzie optică de picioare și mai lungi, era necesară o cizmă lungă până la genunchi, care să nu lase pielea la vedere. Pentru că afara erau -1000 de grade și nu îmi place de niciun fel iarna, preferatele mele în acest sezon sunt blănițele. Jacheta pe care am purtat-o a fost realizată în atelierul meu, Ilinca Design. Iar cerceii.. o nebunie. Îmi plac accesoriile mari, extravagante, care să iasă în evidență. Cerceii aceștia micuți sigur au fost lipisiți de atenție, nu?


Sărbători fericite!









You Might Also Like

0 comentarii