NYX Wanderlust Advent Calendar 2016 - Review

04:02


               Săptămâna trecută am fost foarte încântată să descopăr noul calendar cu produse de la NYX Cosmetics ce conține 12 destinații de vacanță și te conduce spre tărâmuri îndepărtate și ajunge la cele autohtone. Dar nu vă spun mai multe, o să descoperim împreună pe parcursul acestui articol. Să-l deschidem!
         

Advent Calendar, precum îi spune și numele, este un calendar ce își propune să vă surprindă cu fiecare zi până la Crăciun, călătorind în cele mai frumoase locuri, descoperind zilnic câte un ruj Soft Matte in format mini sau un fard de ochi pus într-un ambalaj super cute, ce se deschide ca o carte.
Deși îmi propusesem să duc până la bun sfârșit conceptul calendarului, nu am putut rezista să nu deschid pe loc toate cele 24 de căsuțe. Voi ați rezista?

Începem cu prima căsuță care ne duce spre Monte Carlo, un loc ce impune un roșu de culoarea vinului. Motivul pentru care iubesc toate rujurile Soft Matte de la NYX este că nu usucă buzele, sunt pigmentate și le simt extraordinar pe buze, senzația fiind aceeași ca atingerea de catifea. 



                           În căsuța cu numărul doi am descoperit un fard negru cu sclipici, numit ”Monte Carlo”. Mi se pare perfect pentru revelion, mai ales pentru un machiaj smokey negru mat, iar pe centrul pleoapei să fie aplicat acesta, pentru puțină strălucire.




                                   Dacă de la primele două căsuțe nu știam la ce să mă aștept, acum m-am prins de schemă: fiecare oraș are un ruj și un fard, acestea fiind așezate în ordine.
                                    La numărul 4 am descoperit o nuanță superbă de roz milanez. Este un roz deschis, pigmentat, pe care-l văd completând un machiaj simplu, de zi, doar cu cat eyes.



                    Fardul de la numărul 4 chiar îmi lipsea din colecția de farduri neutre, chiar dacă am paleta de la Urban Decay, Naked. Acesta merge perfect aplicat în pliu pentru a vă mări ochii, dar și pe toată pleoapa dacă optăm pentru un machiaj simplu cu o singură culoare. De asemenea merge aplicat și peste o linie ușoară a unui dermatograf negru, pentru a-l difuza și a ajunge la look-ul de ”smoked out winged eyeliner”.




                    La vecina de la 5 am găsit un roz mai intens, un ciclamen cu personalitate, pe numele său ”Prague”. Pe acest ruj îl văd incorporat într-un machiaj natural pentru a scoate în evidență buzele și nuanța rujului, iar ochii să fie conturați doar de genele negre, alungite de rimel și un highlighter discret.



                                 Cutiuța cu numărul 6 ascunde un fard sclipicios ce se apropie de lila, însă eu îl voi folosi pe centrul pleoapei tot într-un machiaj smokey mat. Este foarte pigmentat și îmi aduce aminte de un machiaj în nuanțe de bleu-mov, rece, ca de Crăiasa-Zăpezii.




                         Și hai în iubita noastră Transilvanie! Nuanța aceasta a intrat printre preferatele mele încă de anul trecut, iar când i-am aflat numele, am îndrăgit-o și mai tare. Este un vișiniu închis ce duce spre mov, iar în poza de mai  jos v-am pozat-o și pe mama ei, ca să puteți vedea diferența dintre rujul normal și cel mini. Ah, ce bine că acum am două și mai am rezervă!




                                        Fardul cu numele ”Transylvania” se potrivește perfect cu rujul de mai sus, cu același nume! Aș vedea un machiaj fără eyeliner, doar cu fardul acesta bej deschis cu sclipici întins pe toată pleoapa, niște gene de un negru intens și buzele date cu acea nuanță închisă pe care v-am prezentat-o mai sus.



                           Și ajungem imediat spre Nord, în Copenhaga. Fardul acesta m-a fascinat. Foarte pigmentat, este cameleonic, un auriu cu reflecții verzi, pe care-l văd asortat cu un ruj roșu și l-aș cataloga în seria machiajelor de revelion.
                   



               Și cea mai râvnită nuanță de pe internet: Copenhaga, un superb vișiniu pe care-l asociez cu vișina proaspătă.



                         La 11 suntem în Addis Ababa și găsim un roz ciclamen cu o nuanță puțin mai deschisă decât rujul Prague, prezentat mai sus. Sincer chiar aș fi curioasă cum ar arăta un machiaj intens, cu aceeași nuanță de siclam într-un smokey monocrom la ochi (o nuanță de siclam o am în paleta ”Ultimate Shadow Palette - Brights” pe care am primit-o tot de la NYX) și cu acest ruj pe buze. Voi cum l-ați purta?



                               
                 Din motive tehnice (am pozat produsele când nu aveam o lumină atât de bună), le-am pozat pe amândouă, și pe Addis Ababa și pe Prague pentru a se putea vedea diferența dintre cele două.


                      Imediat după acest ruj am descoperit în căsuța cu numărul 12 un albastru superb, sclipi-sclipi, ce seamănă mult cu albastrul ”Moon is blue” de la M.A.C din colecția de anul trecut. Culoarea, pe cât este de frumoasă, pe atât este de pigmentată. Ați purta culoarea aceasta de Anul Nou?




                                Ei bine, dacă albastrul de mai sus până acum devenise culoarea mea preferată, a urmat numărul 13 ce a schimbat total situația. ”Rome” se numește acest portocaliu-arămiu, suuuuper pigmentat, de care m-am îndrăgostit! Cred că l-aș combina cu nuanțe de maro, iar buzele aș prefera să rămână nude, date cu ”NYX Lingerie 03” sau ”Lingerie 07”.





                      În căsuța cu numărul 14,”Rome” este nuanță dificil de identificat: eu zic că ar fi un roșu-bordeaux, însă pare a fi și un roșu cu o tentă marsala.




După atâtea culori, am găsit în căsuța cu numărul 15 și un ruj nude, cu un subton roz, numit ”Stockholm”. 



 
                           Iar imediat sub ruj am găsit o nuanță de fard mată, roșcată, foarte pigmentată, ce e taman bună pentru pliu.




            La Cannes, mi-am găsit rujul preferat! Prima dată l-am cumpărat din Los Angeles și îl port zi de zi. Este un nude cu un subton portocaliu, care a fost admirat de foarte multe persoane.




                   În spiritul Crăciunului, numărul 18 este un fard verde închis cu sclipici.




                 În Manila, vremea însorită ne îndeamnă să purtăm un ruj aprins!     




                Fardul ”Manila” de la numărul 20 este un maro cu sclipici, potrivit pentru un smokey, în care nuanța evidențiată să fie aceasta.





                       O nuanță pe care mi-o doream de mult am găsit-o la numărul 21, în capitala tărâmului coreean. Un mov electric, pigmentat, care chiar îmi lipsea din colecție!






                         Deși știu că am prea multe nuanțe nude, parcă niciuna nu mi se pare asemănătoare cu cealaltă, motiv pentru care mă bucur la fiecare fard într-o culoare neutră! Nuanța ”Seoul” este un bej deschis pe care nu vi l-am putut arăta pe mână pentru că în lumină nu se diferenția prea tare de piele. Eu o să-l folosesc după aplicarea bazei pentru a o fixa și pentru a ajuta culorile să se amestece mai bine. Nuanța aceasta o consider un ”must-have”.



                        Recunosc, nu aveam niciun ruj portocaliu! Nuanța Morocco are un pigment puternic pe care cred că-l voi purta cu cat eyes.




                 Da, alt maro mat. Mă declar mulțumită! 





                                                   Iar acestea au fost produsele. În caz că ați rămas pe ultima sută de metri cu cadourile de Crăciun, acest calendar poate fi o idee bună dacă persoana dragă este pasionată de machiaje. Calendarul poate fi găsit în magazinele NYX COSMETICS din București (Park Lake) și Constanța (City Park Mall) la prețul de 206 lei. Toate produsele sunt în miniatură, rujurile având 4,7 ml, iar fardurile 1,8gr. Tocmai bune să le pierd prin geantă.

                             De asemenea, mulțumesc Nyx România pentru că mi-ați trimis o asemenea minunăție!








You Might Also Like

0 comentarii