Bucureștiul în dungi de septembrie

12:42


                 Astăzi m-am gândit să cutreier Bucureștiul și am luat-o la pas. Deși m-am născut și am crescut în inima capitalei, încă mai sunt locuri pe care le descopăr pe zi ce trece. Bucureștiul este un oraș ce îmbină modernul cu tradiționalul, fiind plin de culoare. Citându-l pe Mircea Eliade, Bucureştiul, îndeosebi, are cele mai toxice amurguri, în toate anotimpurile. E greu să rămâi singur,
să nu te îndrăgosteşti, să nu-ţi cauţi pereche într-un astfel de oraş, în care soarele se stinge cu atâta melancolie...” (citat găsit pe 
http://libersaspun.3netmedia.ro/din-bucurestiul-de-altadata-orasul-in-citate/#more-32115) este imposibil să nu rămâi spectator pentru câteva secunde în fața scenei în care soarele mângâie fiecare colțisor al orașului inainte de plecare, iar vântul adie ușor anunțând o seară răcoroasă. Acesta este motivul pentru care Bucureștiul va râmâne un oraș al sufletului meu: fiecare apus are povestea lui. 
       Cel mai mult îmi place să mă rătăcesc printre micile străduțe de prin apropierea marilor bulevarde, să privesc bătrânele clădiri ce ascund o istorie uriașă și să admir. Câteodată găsești două-trei boutique-uri îmbibate de lucruri de bun gust, ce te prind înăuntru și întotdeauna pleci cu cele mai cool piese vestimentare. Niciodată nu am fost de acord cu persoanele snoabe, cred că omul face haina și nu haina pe om. Te poți îmbrăca cu orice-ți place și poți arăta impecabil și fără aruncând o sumă considerabilă pe lucruri scumpe. 

           Ținuta de astăzi am pozat-o fugitiv pe o străduță, doar să vă arăt ce am purtat. Luna trecută am avut o pasiune pentru dungile alb-negru și nu m-am oprit. (wait, what? e deja septembrie?) Topul este croșetat și îmi place muuult că este elastic și pot să trag de mâneci până îmi acopăr și palmele. Fusta este din voal și este foarte versatilă, merge cu orice top ce nu poate fi purtat cu pantaloni cu talie înaltă pentru că are elastic și se mulează pe talia fiecăruia. Cât despre pantofi, îmi plac pentru că scot ținuta din acea plictiseala a dungilor. Au tocul mic, gros și sunt destul de confortabili. Combinația dintre alb-negru și roșu niciodată nu va da greș, așa că rămâne printre preferatele mele în zilele lipsite de inspirație.




Top/ Zara
Skirt/Fustă/ Ilinca Design
Shoes/Pantofi Mango










You Might Also Like

0 comentarii