Lady in red #comewithmetoGreece

12:22



                        Și aceasta este ultima ținută pe care am purtat-o când am fost în Grecia. Nu puteam să nu îmi iau o rochie lungă după mine în vacanță, pentru mine este un must-have, iar ideea să-mi fac una roșie mi-a venit pe ultima sută de metri, după ce am văzut câteva pe Pinterest. Roșul este și va rămâne culoarea pasiunii, iar o rochie lungă într-o culoare fierbinte va capta toată atenția. Așa cum a fost în Grecia. În zilele în care am pozat, m-am învârtit încontinuu pe plajă, în grădină, în hotel, pe lângă hotel, în speranța de a capta cele mai frumoase poze din cele mai bune unghiuri. Ceilalți turiști, lenevind pe lângă piscină, mă surprindeau în fugă sau chiar în timpul ”ședinței foto”,  iar întrebarea care mi-era deja comună era ”Scuze, ești rusoaică, așa-i?” pe o engleză nepricepută. Fără doar și poate, eticheta era deja pusă, iar eu trebuia doar să răspund cu ”da” sau ”nu”. După repetate răspunsuri negative, m-am ales cu poze cu persoane din alte țări și câteva cereri de prietenie pe facebook. Probabil acele persoane încă trăiesc cu senzația că nu am înteles întrebarea și totuși sunt rusoaică. Asta puteam citi pe fețele lor. Dar..  iubesc să cunosc oameni noi!

                  Întotdeauna sunt precaută când vine vorba de soare și îmi iau la mine cele mai bune creme cu diferiți factori de protecție, pălării și ochelari de soare. Geanta mea de plajă este mereu plină, mai ales cu 2-3 prosoape din care mereu folosesc unul. Sau poate două. Nu contează, unul să fie de rezervă. Am pozat pe Instagram o poză cu cremele mele preferate ce m-au protejat vara aceasta de razele puternice ale soarelui și cu ajutorul cărora am căpătat un bronz uniform. E o colecție de la Gerovital, ”Gerovital Sun”, și sunt incredibile! Mă ard foarte rar, dar și când o fac, spatele meu are de suferit, iar anul acesta nu am avut nicio problemă. Le recomand!
Cât despre pălărie.. mă gândeam că nu am unde s-o port, mai ales că recent mi-am achiziționat una de la H&M pe care scrie cu negru ”Paradise Days” și are în continuare trei inimioare. Dar când am văzut cât de bine s-a potrivit cu rochia aceasta roșie, nu am mai avut niciun regret c-am cărat-o după mine. Oferă un aer destul de elegant, așa-i? 





















You Might Also Like

0 comentarii