Alb-negru #comewithmetoGreece

13:24




Că tot ne confruntăm cu frigul acesta în luna august, postarea de astăzi ne trimite cu gândul în Grecia, locul în care găsești cele mai frumoase peisaje demne de pozat. Când am purtat ținuta aceasta alb-negru îmi imaginam un fundal viu, cât mai colorat, care să-mi bucure privirea prin fiecare colț. Și cum dădeam doar de case albe cu geamuri albastre pretutindeni, m-am îndreptat spre plajă, unde am descoperit minunăția de mai sus. O barcă părăsită, crengile unui copac ce se lăsau cât mai mult la adierea vântului și marea Egee într-o nuanță caldă surprinsă pe fundal, totul în contre-jour, mi-au înviorat imaginația și am prins niște cadre superbe. 

Ținuta e relativ simplă, un top brodat în valuri (H&M) și o fustă asimetrică din voal plisat (ZARA) + un accesoriu auriu de pus pe braț de inspirație grecească. Și evident șlapi jumătate alb, jumătate negru. că suntem la mare. Și să ne asortăm. Și să ne plimbăm!

Enjoy my photos!












You Might Also Like

0 comentarii