O zi în inima Clujului

12:32


Iubesc să călătoresc, iar visul meu de mică era (și încă este) să ajung să văd aproape toate țările din lume. De fiecare dată când vreau să evadez din problemele cotidiene, deschid laptop-ul, intru pe tumblr sau weheartit și caut cele mai frumoase colțuri ale lumii. Fie că vorbim de serile romantice cu vedere directă spre Turnul Eiffel sau de gustul unui prosecco savurat la marginea unei străduțe din Veneția, câteodată mă opresc și mă îndrept către frumusețile autohtone. Anul trecut am vizitat Sibiul, orașul meu de suflet, iar anul acesta mi-am îndreptat atenția spre Cluj.

Am plecat joi la prânz și m-am întors sâmbătă seară, fiind limitată de începerea unui nou an școlar. Mi-am petrecut ziua onomastică plimbându-mă prin centru și m-am lăsat purtată de farmecul orașului transilvănean pierdut în liniștea unei zile de vară. Clujul este într-adevăr un oraș de poveste, o comoară a României și o bucurie pentru suflet. Stilul habsburgic oglindește o imagine a trecutului, iar fiecare clădire are ceva anume, o personalitate. 

          De dimineață am mâncat la Olivo Caffe, un local cochet, cu influențe englezești. Acolo am băut cel mai bun latte de până acum: Almond Latte. Pe lângă servirea galantă a personalului (punctez atitudinea angajaților de fiecare dată când îmi formez o părere despre un local), latte-ul avea și mici bucățele de migdale, pe care le simțeai ușor în spumă. Iar mâncarea.. de nota 10! Un pic sărată, dar sățioasă.

       Apoi am vizitat Parcul Central, am făcut poze în fața cazinoului grandios, am mâncat la Carrousel și ne-am îndreptat către Biserica Romano-Catolică Sfântul Mihail, care este spectaculoasă prin vitraliile și sculpturile în stil gotic, iar apoi am așteptat apusul privind orașul de la Cetățuie. Spre seară ne-am îndreptat spre Casa Boema, unde m-am oprit la un cheesecake cu lime delicios și ne-am pregătit de a doua zi. 
Sâmbătă am vizitat Grădina Botanică ”Alexandru Borza”, pe care v-o recomand s-o vizitați. Conține peste 10.000 de specii de plante, iar complexitatea și unicitatea sa o ridică în topul celor mai importante grădini botanice din lume. Trebuie s-o vedeți! 

Ținuta pe care am purtat-o vineri a fost una lejeră, formată dintr-un top rose gold metalizat (Zara), o fustă din dantelă cu pantaloni scurți (Forever 21), un mini backpack în aceeași culoare ca și topul și niște teniși cu sclipici (ambele produse din Stradivarius)

Și.. ne-am îndreptat spre București! 













Love!













You Might Also Like

0 comentarii