J U N G L E

12:10


Degeaba v-aș fi povestit despre scurta mea vacanță la Cluj, dacă nu v-aș fi împărtășit și părerea mea despre Grădina Botanică ”Alexandru Borza”. Este absolut formidabilă, se întinde pe o suprafață de aproape 14 hectare și prezintă peste 10.000 de specii de plante. Este o plăcere să te plimbi prin grădina japoneză sau pe aleea trandafirilor într-o zi de weekend, să admiri natura și bogățiile acesteia și să tragi aer în piept adânc, schițând ușor un zâmbet.
Imediat ce am intrat în grădină, am observat cactușii, iar imaginația mea deja îi plasase pe fundalul următoarelor fotografii. Întotdeauna îmi fac pozele exact atunci când mi le și proiectez în minte. 
Trebuie să vedeți și serele ce conțin o multitudine de plante tropicale, de la palmieri înalți la cele mai interesante nuanțe de orhidee. Grădina este foarte îngrijită!

Cât despre ținută, am purtat o pereche de pantaloni scurți din jeans, un maieu simplu alb, niște ghete de vară bej, iar ca să fiu cât mai practică și să îmi iau tot ceea ce am nevoie la mine, am purtat același mini pack, în culoarea mea preferată, rose gold. Cât despre cardigan, este realizat la Ilinca Design și este obiectul principal al ținutei pentru că atrage toate privirile prin lungimea și materialul său. 

Enjoy my photos! :)
























You Might Also Like

0 comentarii