Birthday Girl #18

11:43


                  Mi s-au întâmplat atâtea în perioada cu ziua mea de naștere încât m-am hotărât că trebuie să-mi împărtășesc cu voi toate gândurile pe blog. În general pun mult accent pe zilele de naștere ale persoanelor apropiate, implicit și ziua mea, pentru că mi se pare o zi în care toată lumea trebuie să fie fericită și recunoscătoare c-a mai împlinit un an. Pentru ziua mea întotdeauna încep pregătirile cu două săptămâni înainte, îmi fac o listă cu dorințe, mă gândesc cu ce să mă îmbrac, cum să mă machiez și îmi fac un plan strategic ca să mă pot întâlni cu toate persoanele apropiate în cea mai importantă zi pentru mine.
                  Probabil ați văzut pe conturile mele de socializare că ziua mea a fost pe 22 septembrie, iar pe 21 seara am luat parte la cea mai cool petrecere din oraș organizată de NYX România. A fost o seară wow! Mi-a plăcut atât de mult atmosfera, muzica (Dj Vali Bărbulescu kills everything) și oamenii noi pe care i-am întâlnit, încât m-aș întoarce în timp de zece ori să mai trăiesc o dată clipa. Seara, am ajuns acasă pe la 11 jumătate și, în timp ce îmi pregăteam lucrurile pentru următoarea zi, o simțeam pe mama ușor agitată și emoționată. La 12 fără 10 îmi pregăteam produsele de demachiere și le puneam în ordine pe măsuța de la baie. Am ieșit să îmi mai aduc ceva din cameră și deodată s-a deschis ușa de la intrare și câteva baloane deja zburau prin cameră. Erau prietenele mele cele mai bune care au complotat cu mama să îmi facă surpriza de ziua mea la 12 noaptea, și într-adevăr, asta da surpriză! Dacă mai mereu așteptam cu nerăbdare zorii dimineții ca să consider ziua respectivă ”zi de naștere”, nu m-am gândit niciodată că pot începe de la 12 noaptea așa cum se cuvine, cu ”invitați”. Dacă mă consider o expertă în a face surprize, asta mi-a depăsit total așteptările.
                   Majoratul meu a fost pe 23 septembrie și a fost organizat fiecare detaliu. Am purtat o rochie realizată de mama mea la atelierul Ilinca Design, sandalele le-am luat de pe Public Desire și le ador, machiajul a fost realizat de mine, iar de păr s-au ocupat experții de la saloanele Getei Voinea.
                   De fiecare dată când vorbesc cu oameni mai mari decât mine și le spun cu atâta entuziasm că îmi iubesc ziua de naștere, observ o privire tristă și aceeași propoziție ”Nu vreau să îmbătrânesc”.  Ei bine, nu cred că îmbătrânim. Nu sufletește. În interiorul nostru mereu vom rămâne copiii de altă dată ce visau să ajungă astronauți și credeau în atingerea imposibilului, aceiași adoleșcenți cu vise mărețe și aceiași adulți responsabili. Cu fiecare etapă a vieții ne dezvoltăm, ne maturizăm și ne bucurăm din plin de viață. Nu poți face acum ceea ce vei face peste 30 de ani și nu poti face atunci ceea ce faci acum. Fiecare vârstă vine cu posibilitățile ei de care trebuie să profităm, iar la final să ne putem bucura de tot ceea ce am realizat. Nu îmbătrânim, rămânem aceiași, aceiași oameni care putem face miracole pentru ceilalți.
















               


     

You Might Also Like

0 comentarii