Review Garnier ”Pure Active” - apă micelară, șervețele demachiante și gelul de curățare

11:35



                     Am primit acum două săptămâni de la Garnier noua gama ”Pure Active”: o apă micelară, un gel de curățare 3 în 1 și un pachet de șervețele demachiante 2 în 1.

                           O să încep prin a vă spune o mică istorie a tenului meu, pentru ca această gamă este adresată tenului mixt sau gras, predispus la impurități . Tenul meu este un ten gras 100%. Când eram mai mică nu obișnuiam să îmi ingrijesc tenul în vreun fel, nu mă interesa deloc acest subiect, lăsam coșurile și petele să dispară de la sine, acționând cu indiferență. De la începutul verii am început să observ mai multe impurități, îmi simțeam tenul mai murdar și apăreau mai multe puncte ca de obicei, deși mă dădeam doar cu o cremă hidratantă de la plafar. Prima dată am cumpărat un gel de curățare de la Nivea, asemănător cu cel de la Garnier, care într-un timp dădea roade, pânâ când ceva s-a întâmplat și de fiecare dată când îl lăsam mai mult timp pe piele (gelul putea fi lăsat și 2-3 minute, acționând ca o mască), pur și simplu simțeam cum îmi ardea toată fața. M-am oprit din a-l mai folosi și am început iar căutările unui produs bun.
                          M-am consultat cu un medic dermatolog și am cumpărat de la Amway gama ”Artistry Essentials”, care au fost cele mai bune produse pe care le-am folosit vreodată. Le-am folosit continuu și fix acum două săptămâni mi s-au terminat. Le-am trecut pe lista cumpărăturilor și după câteva ceasuri bătea curierul la ușă cu produsele Garnier. M-am bucurat tare să văd că mi-au venit produsele de care aveam cea mai mare nevoie, dar fiind ceva nou, am fost foarte strictă și mi-am analizat tenul în detaliu să văd dacă s-a îmbunătățiț sau înrăutățit situația. 

                           Sunt oarecum familiarizată cu apa micelară de la Garnier, pentru că de vreun an folosesc ”Micellar Cleansing Water” (sticluța roz) în ritualul meu de demachiere și îmi place. Acum am înlocuit-o cu apa micelară ”Pure Active” și nu am sesizat nicio diferență majoră între cele două, doar că cea nouă îmi înlătură luciul de pe zona T (nas+frunte) și îmi lasă tenul mat. Eu o folosesc în fiecare seară și înlătură machiajul destul de bine (indiferent cât de obosite sunteți, fetelor, nu dormiți machiate!). Aplic apa micelară cu ajutorul unei dischete demachiante, folosind mișcări circulare, de jos în sus.
                          Apa micelară nu conține parabeni și este potrivită tenului mixt, gras sau sensibil. 400ml ajung pentru aproximativ 200 de utilizări.

                      




                       Dacă sunteți fane ale șervețelelor demachiante, acestea au numai cuvinte de laudă din partea mea. De 2-3 ori am fost nevoită să-mi înlătur machiajul cu ajutorul șervețelelor demachiante și niciodată nu am suportat senzația pe care mi-o lăsau: imediat mi se înroșea tenul și simteam o senzație ușoară de usturime, chiar dacă nu frecam. Am încercat și aceste șervețele și pot spune că mi-au schimbat părerea: nu mi se înroșește pielea și șterg machiajul fără să insist! Sunt foarte bune atunci când nu te poți căra cu demachiantul și dischetele după tine, deci cred că o să le țin pentru următoarea vacanță.
                     Șervețelele demachiante conțin acid salicilic și minerale și nu lasă senzația de gras.





                                       Și partea mea preferată: gelul de curățare. V-am povestit mai sus experiența cu gelul de la Nivea și relația noastră de love-hate, iar atunci când am văzut gelul de la Garnier mi-a fost teamă să nu se repete istoria. La început l-am încercat pe o mică zona a feței, l-am lăsat 4-5 minute și când am văzut că nu am simțit nimic atâta timp, am continuat pe întreaga fața. Pasta are câteva particule abrazive, dar fine, și acționează ca un scrub atunci când masezi. Îmi place mult că îți lasă fața fină, mată (chiar și în zona nasului unde lucesc de parcă aș avea highlighter) și după prima utilizare mi-am simțit tenul mai curată. Îl folosesc de două ori pe zi, de dimineață când mă trezesc și seara după demachiere, iar când vreau să mă relaxez și am timp, îl las 3-4 minute ca o mască. Conține argilă albă și piatră ponce, ce absorb sebumul și lasă fața finăă, ohh yeah. Deja îl folosesc de două săptămâni și îmi place mult!



                  

                                   Având un ten gras, încă îmi mai apar și dispar puncte, dar claaar nu ca înainte. Știu că rezultatele finale se pot vedea abia după o lună de la utilizare, așa că abia aștept să văd dacă aceste produse mi-au pus capac și nu mai trebuie să caut o altă modalitate pentru un ten luminos și curat. Vi le recomand!






                                              See more on my instagram: @ilincamunteanu_btz


You Might Also Like

0 comentarii