Back to autumn outfits

12:17


                             Am vrut eu să mai fortez atmosfera caldă de toamnă abia venită, dar deja într-o geacă de piele și niște teniși tremuram. Așa că.. am căzut în cealaltă extremă și mi-am luat puloverul bej-ivoire, de iarnă. Acum este perioada din an cea mai colorată, veselă, încântătoare la o primă vedere. Deși sunt îndrăgostită de vară, nu pot să rămân indiferentă în fața unui asemenea sezon plin de fericire. Ești înconjurat de o varietate de culori, de la verdele proaspăt la cenușiul mitic, iar galbenul frunzelor creează balanța.
                           De când era perioada cu ziua mea de naștere căutam modele de pantofi cu toc perspex, fie simple, fie în dégradé, pentru că îmi place efectul pe care îl oferă atunci când sunt privite din mai multe unghiuri. Pentru ziua mea am găsit sandalele de la Public Desire, care, pe lângă că au îndeplinit condiția de a avea tocul corespunzător dorinței mele, aveau și breteaua de la gleznă transparentă. E, e? Și, evident, am mai tot căutat modele. De fiecare dată când îmi place ceva foarte tare, îmi vine să cumpăr tot ce găsesc în același stil. Dar m-am oprit la aceste ghete de la Zara. Promit. Ghetele sunt comode și se modelează pe picior, dând acea impresie de ”ciorap”, cum îi mai zic eu. Și, implicit, iubesc tocul.
                           Poșetuța din metal este prețioasă, la figurat. Îmi plac atât de mult detaliile, modelul și forma acesteia. De menționat că înăuntru este căptușită cu catifea, fapt ce îmi place și mai mult. Deși pare veche, cred că are un an de când am cumpărat-o. (tot Zara)
                          Iar puloverul l-am primit cadou anul trecut, dar îi stiu originea (H&M). Fusta este din State, iar imprimeul acesteia îmi inspiră un cadru de toamnă.
                         














You Might Also Like

0 comentarii