Review Maybelline - machiaje, sfaturi și produse noi

11:26

   



   Am primit câteva produse de la Maybelline și astăzi vi le voi prezenta. Să începem..


           Primul produs despre care o să vă vorbesc astăzi este batonul iluminator ”Master Strobing Stick”. Eu l-am primit în culoarea ”200 medium-nude glow” și, în pofida numelui, mi se pare prea închis pentru nuanța tenului meu. Se aplică pe partea de sus a pomeților, iar cu ajutorul degetelor se difuzează ușor pentru a nu se vedea discrepanța dintre produs și fondul de ten. De asemenea, dacă doriți un anumit echilibru în machiaj, îl puteți aplica și pe vârful nasului, arcul lui Cupidon, arcade și colțul intern al ochilor.
          Eu sunt adepta iluminatului excesiv, probabil dacă mă urmăriți pe Instagram, ați observat că fiecare machiaj realizat de mine este punctat de iluminatorul pus ostentativ și probabil acesta este motivul pentru care nu-mi place așa de tare. Într-adevăr, produsul are acel glow natural pentru un machiaj de zi și captează lumina uniform.
          Preț: 36,79 lei shop aici





De obicei, după ce mi-am conturat și iluminat fața, îmi fac rapid sprâncenele și trec la machiajul ochilor. Am folosit paleta ”The rock nudes” care îmi place muuuult! Culorile sunt pigmentate, se difuzează ușor, iar nuanța pe care am folosit-o în machiajul din pozele ce vor urma este în culoarea mea preferată! Paleta conține 12 nuanțe, dintre care 7 mate și 5 sidefate. 
Preț: 53,59 lei - shop aici

Paleta vine și cu o pensulă cu două capete (nu o folosesc)



Primul pas este aplicarea unui primer. Dacă nu aveți, puteți aplica și un concealer, pe care să îl întindeți bine și imediat să aplicați o pudră (sau un fard deschis, mat) cu care să fixați baza. Acest pas ajută la uniformizarea culorii pleoapei și ușurează amestecul fardurilor. Eu am folosit prima nuanță din paletă și am întins-o până în arcadă.


Cu o pensulă de blending de la Ebelin (o găsiți în rețeaua de magazine DM, costa până în 10 lei) o să aplic acea nuanță de bej în pliul pleoapei pentru a fi culoarea de tranziție și pentru a crea acel gradient dintre culoarea închisă ce va urma și culoarea de alb pe care o voi aplica pe arcadă. Reaplicați și amestecați până când culoarea ajunge la intensitatea dorită.



După aplicarea culorii de tranziție, vin cu fardul mai închis la culoare. Am ales acest mov cu un subton albastru și l-am aplicat cu ajutorul unei pensule plate pe toată pleoapa, oprindu-mă în pliu. Nu urcați niciodată mai mult de atât! 



Apoi voi difuza cu aceeași pensulă de blending culoarea închisă pentru a nu mai rămâne nicio linie și a crea efectul de gradient.


Cu o pensulă plată voi aplica fardul alb în colțul intern al ochiului și pe arcadă.




Pentru acest look nu am considerat că este necesar să folosesc eyeliner pentru că am vrut ca toată atenția să fie acordată ochilor intens machiați. 

                     Rimelul ”Colossal Spider Effect” a intrat recent în lista mea de produse preferate. Prima dată când l-am încercat mi s-a părut nepotrivită peria și îl aplicam în așa fel încât genele mele erau prea încărcate! Apoi am mai citit pe internet și alte păreri și m-am gândit să-i dau o a doua șansă. Iar acum îl iubesc! De fiecare dată când îl aplic, șterg ușor pensula de tubul de rimel pentru a-i lăsa excesul de produs. Când îl aplic, folosesc miscări de zig-zag și îmi despart genele înainte ca produsul să se usuce. Altfel chiar vor arăta ca niște păianjeni. În rest, alungește, rezistă și îmi place că este de un negru intens.

Preț: 30,39 lei - shop aici


Mai întâi de toate, instrumentul care-mi ajută genele lungi să fie arcuite este, evident, ”aparatul de întors genele”, sau ”ondulatorul”, sau ”cleștele”, sau ”curler”-ul ... sau whatever, că niciodată nu știu cum să-i spun pe românește. Fără el nu aș reuși să obțin rezultatul din imagini. 



Înainte de aplicarea rimelului:



                                                             După rimel:


Iar acesta este machiajul ochilor:



               Ca să vă pot vorbi și despre tușul ”Master Precise Curvy”, l-am folosit în alt machiaj, unul de zi și se pare că a rezistat mai bine de 8 ore (conține film de carbon). Singurul lucru care îmi dă bătăi de cap este penița care este mai dificil de mânuit. Culoarea nu este intensă și necesită o a doua aplicare.
Preț: 31,99 lei - shop aici



 Eu de obicei folosesc tușul în forma lichidă (îl am pe cel de la NYC) și, când vreau ceva precis și am timp, folosesc tușul gel (cel de la Inglot sau Benefit ”They're Real - push up liner”). Nu am întâlnit până acum un tuș de tip cariocă care să aibă aceleași rezultate ca cele mai sus menționate și din acest motiv nu am mai fost interesată să mai caut. 

Ca să îmi creez acel ”cat eyes”, întotdeauna încep prin a trasa o linie în continuarea părții inferioare a ochiului până ajunge la dimensiunea dorită.


                Apoi din capătul liniei trasate mă întorc cu o altă linie paralelă cu genele superioare ce se îngustează, oprindu-se în colțul interior al ochiului. 


După ce am umplut și spațiul rămas nedesenat, iau o pensulă plată cu puțin concealer și corectez linia pentru a o ascuți și a forma acea linie infinită.


Iar look-ul final arată cam așa:


Iar partea mult așteptată: rujul ”Color Sensational”. De când l-am pozat pe Snapchat, multe dintre voi m-ați întrebat cum se comportă și pot spune că îmi place mult. L-am primit într-o nuanță superbă, ”932 clay crush”, un bej-portocaliu, cu finisare mată și are un miros excepțional. Este cremos și nu îmi usucă deloc buzele. Chiar vreau să mai încerc și alte nuanțe. Apropo, care e preferatul vostru?

Preț: 24,59 lei - shop aici



Aștept părerile și propunerile voastre în secțiunea de comentarii și sper ca review-ul meu să vă fie de folos!
kisses,
Ilinca.






You Might Also Like

0 comentarii