Happy 1 year of #ilincamunteanublog

10:13


Nici nu știu de unde să încep! #ilincamunteanublog a făcut pe 27 iulie un an de existență! (Și din motive tehnice, abia acum reușesc să postez)  Un an? Parcă ieri îmi pusesem laptop-ul în brațe și mă gândeam cum să încep prima postare a blogului meu și închideam ochii în timp ce tot apăsam pe butonul de reîncărcare al paginii să văd dacă cineva s-o fi încumetat să deschidă postarea. Pentru mine a fost un an în care am evoluat, atât personal cât și profesional. Nu m-am gândit niciodată că voi ajunge unde sunt și că voi întâlni atât de multe persoane care mă vor îndruma în această călătorie. Datorită blogului mi-am descoperit pasiunea și astfel fac ceea ce mă face fericită. 

 Am primit toate mesajele voastre și tot ceea ce pot spune este că vă mulțumesc pentru că mă ajutați să continui! Este un sentiment minunat să știi că în spatele ecranelor există niște persoane care te urmăresc și te apreciază exact așa cum ești tu. Mulțumesc!

              Și ca să intrăm direct în ”problemă”, cred că deja v-am anunțat pe Instagram (”ilincamunteanu_btz”) că am fost în Grecia. Cred că a fost prima vacanță în care mă uitam spre mare cu lacrimi în ochi și mai trăgeam un pic de momentul în care eram acolo. Nu mai fusesem în Grecia înainte, deci nu aveam nicio părere deja formată. Pe lângă peisajele parcă desprinse din filme, oamenii și atmosfera mi-au transformat vacanța în una de neuitat. După nouă ore petrecute în mașină, am ajuns și m-am aruncat direct în apa caldă și limpede a mării Egee, așteptând ca soarele să se piardă în orizontul albăstrui.  
Oamenii sunt tare prietenoși, te tratează regește, îți zâmbesc și îți emană numai energie pozitivă. Hotelul era la câțiva pași de mare. O dată la două zile am avut oră de aqua zumba cu cea mai simpatică grecoaică, iar după sport, un mousse de ciocolată era musai - și cu o cola zero, că suntem la dietă.

 Singurul serviciu destul de enervant a fost internetul ce avea un semnal foarte slab. Nu am putut posta nimic pe blog din timpul vacanței așa cum îmi propusesem, iar Snapchat-ul era imposibil de utilizat. Tot ce am reușit a fost să mai postez câteva poze pe Instagram atunci când stăteam aproape de modem. Nebunie curată

Am pozat non-stop, iar ținuta pe care v-o prezint astăzi a avut o ședință intensă, realizată în două etape. În prima zi am prins un apus timpuriu, pentru că era ușor înnorat, iar soarele s-a pierdut rapid printre nori și abia în a doua zi am prins momentul perfect pe plajă. Am pozat acest set albastru by Ilinca Design cu motive, pe care l-am conceput dinainte de venirea sezonului estival. Materialul este vâscoză, plăcut la atingere și perfect pentru serile de vară. Top-ul se prinde după gât, dar m-am gândit c-ar fi mai interesant să-l prind în față, să fie acea iluzie c-aș avea un accesoriu. Nu puteam să-mi uit acele tatuaje-abțibilduri temporare aurii, pe care le ador pentru că dau acea aură orientală. Și să nu uităm de zâmbet!

Shake up the happiness!




























You Might Also Like

0 comentarii