Petice și cămăși întoarse

12:18


              
                 Cred că deja ați văzut în toate magazinele că peticele cu smiley, inimioare și alte nebunii au dat buzna vara aceasta și simt că încet-încet devine un must-have să ai un articol vestimentar plin cu acestea. Peticele, inițial concepute ca un mijloc de identificare a membrilor dintr-un cadru militar, au devenit în ziua de astăzi destul de populare și reprezintă o cale prin care îți poți personaliza garderoba în cel mai nostim mod. Îmi plac atât de mult pentru că au puterea de a aduce la viață o piesă banală, veche (pe care probabil c-ați fi aruncat-o) și o pot transforma într-una plină de viață, mai ales dacă găsim și niște petice cool, cu mesaje simpatice.
               Inspirația ținutei mi-a venit de la plicul printat cu tot felul de imagini, pe care este cusut ”your turn”. Apoi m-am gândit că trebuie să aleg ceva lejer, simplu, pentru că el era deja plin, și mi-am adus aminte de o cămașă albă pe care am găsit-o acum câteva săptâmâni la Zara. Și nu orice cămașă, ci una ce se închide la spate, iar în față prezintă doar două aplicații subtile, în partea stângă. Ca să nu fie prea complicat, am luat-o cu niște pantaloni scurți, negri, iar la capitolul încălțăminte, am simțit nevoia să-mi scot la plimbare adidașii, așa că i-am luat fără să clipesc. Și, ca să mențin spiritul din cap până în picioare, am luat niște clipsuri și le-am atașat de sireturile adidașilor. Și gataa!

#xoxo










Detalii:  plic Stradivarius
cămașă Zara
pantaloni scurți Zara


















You Might Also Like

0 comentarii