Baby Blue Outfit

03:49



Am plecat o zi la mare! Da, a fost o nebunie. Ne-am dorit o zi la plajă, doar una, atât ne permitea timpul și in 3 ore eram deja pe nisipul fierbinte, căutând un loc cât mai aproape de mare. Iubesc litoralul românesc, iubesc marea, iar pentru mine nu există vară dacă nu mă întorc pe aceste meleaguri. Eu m-am simțit minunat. Nisip fin, chiar dacă te mai înțepi în vreo scoică fixată cu colțul în sus, miros de mare (și evident și de alge) și șezlonguri pe alese. Dar nu mă deranjează, eu mă pot relaxa oriunde, atâta timp cât sunt aproape de mare. Bineînteles, să nu-l uităm și pe băiatul ce rostește necontenit ” ia coceanu', ia coceanu'", cred că nu ar mai avea farmec nimic mai sus rostit fără el. Iar fiecare plajă are muzică faină și atmosfera e de nota 10! Eu am fost în Vama Veche și m-am simțit tare bine.
_______________

Știam că înainte de plajă trebuia să mai ajung o dată să văd bătrânul cazino. Era indispensabil. Să stau pe treptele lui, cu privirea în sus, să am o clipă dedicată mie în care să mă gândesc la viitor, să urmăresc pescărușii ce tăiau cerul de un albastru imaculat și să ascult valurile ce se spărgeau cu putere de stabilopozi. Îi povestesc mereu ce mi s-a mai întâmplat, ce m-a surprins și ce mi-aș mai dori să se întâmple. Numai el știe oare câte o fi văzut și câte o fi auzit. Chiar acum îmi vine o melodie în minte, cea a lui Dorian, intitulată ”Mare albastră” și acum fredonez o parte din ea, ”Mă întorc la tine iar și iar, mare albastră, până mă voi stinge îți voi spune doar ”acasă”, singur cu tine simt că problemele mă lasă, și noi doi vom discuta tot timpul despre tot ce mă apasă”. Nu? 

Ținuta de astăzi îmi aduce aminte mereu de mare, motiv pentru care am și pozat-o în locul cel mai drag din Constanța. E vară, așa că m-am gândit la o culoare pastel, deși mereu tind să iau ceva negru, chiar nu știu de ce (vorba aia, black is my happy colour) . Deși în perioada asta ar trebui să renunț la negru și la orice altă culoare inchisă și să-mi scot la plimbare toate rochiile colorate din voal. Cât despre detalii, bluza este Atmosphere, iar fusta și pantofii cu toc sunt de la Zara. Iar ochelarii sunt Bijou Brigitte.

Așa-i că v-am făcut poftă de mare?

Mulțumesc Lavinia Ioana, tu ai contribuit la dorința mea arzătoare de a ajunge pe litoral weekend-ul trecut!























You Might Also Like

0 comentarii