Mirosul verii

11:30




         Chiar dacă o săptămână ne mai desparte de iubita noastră vară, este inevitabil să nu mă gândesc deja la o vacanță la mare, la nisipul fin și la valurile ce se lovesc cu putere de mal. După o perioadă destul de încărcată cu proiecte și ultimele teze, nu puteam să nu mă bucur de vremea frumoasă din București și să nu încerc să port niște sandale cu toc, la o mică ieșire cu familia. Sandalele sunt foarte confortabile. Jumătate sunt vișinii, jumătate bej, iar partea aceea nude scoate în evidență foarte frumos picioarele.
       
           Deși îmi luasem de mult fusta din imitație de piele întoarsă (Stradivarius), am lăsat-o în dulap până să-i găsesc o ocazie tocmai bună de purtat, iar ieri s-a potrivit perfect cu sandalele. În partea de sus am ales o bluză din dantelă bej cu un tul transparent pe care urcau niște flori brodate, iar pe dedesubt aveam maioul de aceeași culoare pe care se petrecea tot spectacolul floral. Haha, iar acum observ că ținuta mea s-a bazat mai mult pe iluzii!

          Care este ținuta voastră pentru o ieșire cu familia/prietenii?
   















You Might Also Like

0 comentarii