Jacheta din catifea

09:02


         Încep prin a anunța noua mea colaborare cu Dragos Cîrstea, un fotograf cu un ochi excepțional și cu mult potențial. Suntem colegi de liceu și am rămas uimită cât de creativ mi-a surpins imaginile de mai jos din diferite unghiuri. Yep, it's time to give him a round of applause! 

Vara aceasta se poartă atât imprimeurile florale, preferatele mele (în special trandafirii), cât și pliseurile delicate, iar eu m-am gândit să le combin într-o ținută în care culoarea predominantă să fie rozul quartz. Imprimeul jachetei din catifea pare o pictură veche, iar aceeași imagine se regăsește și pe pantofii cu toc, fapt ce m-a împins ca în rest să aleg o singură culoare. Fusta este plisată, îmi acoperă genunchii și poate fi purtată în orice moment: fie la o ieșire în oraș, fie la birou, chiar și când v-ați plictisit de fustele normale! Pentru un stil îndrăzneț, am legat jacheta în față și am adăugat un colier H&M pe aceeași temă.



           Duminica aceasta plină de soare am petrecut-o plimbându-mă puțin prin Parcul Circului, unde am observat un copac superb, din care zburau niște pufi de culoare roz pal, ce au reprezentat un fundal perfect pentru pozele mele. Ce poate fi mai frumos decât să te relaxezi privind natura în toată splendoarea ei, ascultând ciripitul păsărilor și gândindu-te că vine o noua vară, lucru ce înseamnă un nou început? 







O să incep seria ținutelor de vară, so .. stay tuned!
    Credit photos: Dragos Cîrstea
                                                                                                                            Good luck,
                                                                                                                                             xoxo!


























You Might Also Like

0 comentarii