#comewithmetoDisneyland

01:00

Disneyland. Locul fara varsta care iti da sansa sa dai timpul inapoi si sa fii iar copil. Locul care te trimite intr-o noua lume, in care toate personajele prind viata. Am ramas placut surprinsa de frumusetea locului si de atentia acordata fiecarui detaliu. Fiecare cladire e colorata si pare scoasa din desene, fiind decorata cu flori mari, parfumate. Din cand in cand, pe strada principala, trece cate o caleasca trasa de un armasar de un alb imaculat, iar muzica in surdina este acompaniata de ciripitul pasarilor. 
Disneyland-ul este impartit in zone, fiecare amenajata corespunzator. Imediat ce am intrat, am avut norocul s-o prind pe Minnie Mouse si astfel am reusit sa facem o fotografie destul de repede. Pentru ca nu sunt fan parcurilor de distractii extreme, am ramas in zona castelului inconjurat de mici magazine, pe langa care am prins si defilarea personajelor Disney. 
Atmosfera creeata te conduce intr-o lume de basm si imediat iti aduci aminte de gustul copilariei. Iti aduce aminte de vechile obiceiuri, de desenele animate de la care nu puteai sa-ti iei ochii si de dorinta aceea puternica de a intalni un personaj preferat. 
Cred ca Disneyland-ul este un loc magic, in care putem evada din grijile cotidiene. Mai jos sunt cateva fotografii, enjoy :)

#comewithmetoDisneyland

























You Might Also Like

0 comentarii