Întoarcerea în timp

12:16



Ah, ce mi-aș fi dorit să pot alege, măcar pentru câteva minute, să mă pot întoarce în timp și să trăiesc perioada aceea în care femeile alegeau să poarte cele mai sofisticate piese vestimentare, de la pălării imense până la rochii din cele mai fine mătăsuri, evantaie decorate sau umbreluțe din dantelă. Erau delicate și fragile, după părerea mea. Câteva minute să stau, iar apoi să revin în prezent..
   
Trecând peste micul moment de nostalgie, constat cu stupoare că ținuta mea s-a inspirat într-o oarecare măsura din moda veche, clasică. Am purtat un top negru, pe umeri, strâns de una din curelele mele preferate. Are acea cataramă supradimensionată ce o face specială. Fusta este până la genunchi și are un imprimeu în tente de gri, inspirat parca din fotografiile alb-negru. Cât despre pantofi, tocul este unul mic și elegant, și se prind cu o baretuță inofensivă, pe părțile din exterior. Lanțul și brățara sunt din aceeași familie cu imprimeul fustei, iar cocul lejer a completat perfect ținuta. Cred că dacă aveam părul desfăcut, ținuta arăta altfel. Cam asta este puterea detaliilor.. 












You Might Also Like

0 comentarii