Astazi este vorba despre tine, mama!

22:49




Postarea de astazi este diferita de celelalte si ma bucur ca i-o pot dedica iubitei mele mame! 

Astazi este vorba despre tine. Astazi este o zi importanta, o zi pe care o astept cu drag sa soseasca. O zi in care imi doresc sa-ti daruiesc tot ce e mai frumos din lume, sa-ti aduc luna de pe cer si sa transform imposibilul in posibil, la fel cum ai facut si tu pentru mine. 
As face orice doar ca sa te fac fericita. Esti un suflet minunat, o comoara, un inger care ma iubeste neconditionat si ar face orice pentru mine. Esti cea mai importanta persoana din viata mea si tot ce imi doresc este sa ai parte de tot binele din lume, sa fii sanatoasa si sa ramai la fel de inteleapta. Esti mama pe care toate fetele si-ar dori-o, prietena de nadejde si seful cel mai bland posibil. Ai salvat vieti omenesti si destine dureroase doar prin iubirea ta fata de oameni. Ai trecut prin perioade grele, in care ai triumfat si nimic nu te-a doborat. Pentru mine esti un model demn de urmat si vei ramane intotdeauna o parte din mine. Nu ma lasi niciodata la greu, ma ajuti, ma iubesti si ma aperi chiar si in fata celei mai fioroase feline. Ai toate calitatile si mi-as dori macar intr-o mica masura sa seman cu tine! 
Astazi, scumpa mama, este vorba numai despre tine. Cateva cuvinte nu pot exprima iubirea pe care ti-o port si imi doresc din toata inima sa ai parte numai de lucruri bune, pentru ca prin cele rele vom trece impreuna! 
Te iubesc mult, mama! 

You Might Also Like

0 comentarii