Fusta pantalon

10:55



     Îmi aduc aminte cu drag de zilele în care, mai mică fiind, mă uitam la mama mea care avea în fiecare sezon câte o ținută ce cuprindea acest articol vestimentar, destul de purtat atunci. Țin să menționez că mama este unul din izvoarele mele de inspirație, care n-o să sece niciodată. 
          Fusta pantalon a fost din totdeauna iubită pentru lejeritatea pe care o oferă. Asortată și accesorizată bine, poate fi o piesă ce atrage privirile tuturor persoanelor. Cred că o putem purta în orice moment, fie vară, fie iarnă, dar eu tot o aleg cu niște cizme lungi, ce se mulează pe picior, de un

negru intens, over the knee. Bluza din trandafiri roz pastel îmi completează ținuta perfect impreună cu accesoriile pe care le-am găsit asemenea bluzei și a curelei. E încă frig, așa că am și un cardigan în completare. 
           Voi cum purtați această piesă vestimentară? 







       


    Bluză Ilinca Design
    Fustă pantalon Zara


                         
       

You Might Also Like

0 comentarii