Denim on denim

11:10

       



                 Mă bucur că mai pot profita de câteva zile în care mai pot purta cizme. Chiar dacă a fost o vreme destul de mohorâtă în care nu puteam să aleg între o geacă groasă, călduroasă, sau o geacă de piele, sofisticată, zilele astea vor fi tocmai bune pentru o ținută lejeră.
                Îmi place foarte mult ideea de ”all denim”, mai ales dacă reușești să găsești cam acceași nuanță de jeans. Sau măcar să fie în degrade. Ca să nu fie totul banal, m-am gândit să iau niște cizme cărămizii, care ajung până la genunchi, foarte comode. Este o ținută destul de simplă, care, cred eu, că se pretează în funcție de dorințele noastre. Bineînțeles, culoarea cizmelor poate fi și un bej, sau de ce nu, și un maro puternic. Nu contează materialul, poate fi și piele întoarsă, dar și lăcuită.

          ----   M-am hotărât să încep o serie de videoclipuri, scurte, în care să-mi prezint respectiva ținută, pe muzică. Acestea vor fi postate pe contul meu de Instagram, așa că vă aștept părerile acolo, @ilincamunteanu_btz
















You Might Also Like

0 comentarii