Iubește de Dragobete

09:25


                        Chiar dacă multă lume abia a așteptat venirea Valentine's day, vreau să cred că încă mai există români care se bucură și de Dragobete, sărbatoarea românească. Doresc să păstrez valorile naționale, așa că am ales ca această postare să fie pentru astăzi și sper să vă încânte.
                         De fiecare dată când aud de Valentine's day sau Dragobete, imediat le asociez cu culoarea pasiunii. Am purtat o cămașă în dungi alb-negru, cu o fustă roșie și pantofi în aceeași nuanță. Pentru ca ținuta să fie completă, mi-am luat și gentuța mea de la Jadu, despre care v-am mai vorbit și sunt tare mulțumită.
                         Sunt încântată că am fost machiată de un make-up artist pe care îl urmăresc de mult timp, Miruna Păunescu, iar toată munca noastră a fost surprinsă de Andra Tomescu, fotograful meu de excepție.





Locație; Ateneul Român
Fotograf: Andra Tomescu
Make-up Artist; Miruna Păunescu

You Might Also Like

2 comentarii