The tiger of the mountain

09:09


         .. "Tigrii buni ajung în Rai, cei răi.. în colanți”.
         Sunt câțiva pași de bază pe care trebuie să-i urmezi dacă vrei să ai un look ”animal print” de invidiat: alege-ți un model și asortează-l cu culorile acestuia, niciodată cu un alt imprimeu! Și, bineînțeles, conform proverbului ”ce e prea mult strică”, ar fi bine să rămănem la un singur articol vestimentar cu imprimeul respectiv.
         Eu mi-am ales o fustă cu imprimeu de tigru, ce implică două culori: bej și negru. Ca în fiecare sezon friguros, cizmele lungi sunt preferatele mele, fie ele până la genunchi sau peste, pentru că oferă un aer chic și atrag priviri. Mi-am luat o helancă bej, peste care mi-am pus o vestă pufoasă într-o culoare ceva mai deschisă, iar la fustă mi-am aranjat o curea neagră, fără găuri, pentru a o regla cu ușurintă. Nu m-am putut dezlipi de gentuța mea de la Jadu, așa că am luat-o cu mine la munte (am povestit despre ea în articolul precedent). Și nelipsita pălărie.. 









       Pălărie & Curea: Stradivarius
       Cizme: Zara
       Vestă: Monique Boutique
       Geantă: Jadu
       Fustă: Ilinca Design









You Might Also Like

0 comentarii