Folk

11:45


           Că tot mereu mă îndrept spre haine mulate, m-am gândit astăzi să aleg ceva neobișnuit: pantalonii evazați. Cu talia obișnuită, se așează foarte bine pe orice siluetă și creează un look de ”picioare de 2 metri”. Jeanșii au niște motive florale minunate, într-o nuanță mai deschisă, ce oferă un aer vintage. Pentru mai multă veselie și culoare, mi-am scos din dulap o vestă veche, pe care o am de la scumpa mea bunică, ce probabil citește acest articol și zâmbește, și niște pantofi simpli, roșii.

          Ceea ce îmi completează ținuta este noua mea gentuță de la Jadu. M-am îndrăgostit de ea încă de când am zărit-o pe site și am zis că este un must have pentru ținuta de astăzi. Am rămas plăcut surprisă să văd cât de încăpătoare e!








Mulțumesc Ana Mincu pentru minunatele poze și Ganesha pentru locatie!

You Might Also Like

0 comentarii