Snake it | într-o zi importantă

11:06



            M-am bucurat de acele zile călduroase de toamnă și am ieșit la poze cu o nouă ținută, impreună cu prietena mea, Ana Mincu. M-am gândit să prezint ceva mult mai elegant, care să vă ajute în acele momentele de criză în care nu știm ce să alegem pe fugă pentru o întâlnire importantă, în care trebuie să lăsăm o impresie cât mai bună. Știți, a doua impresie nu există!

.         Cum negru este culoarea ”basic”, iar roșu impune stil, trebuia să le asortez cu ceva metalic ca să nu creez monotonie, așa că am ales o fustă strâmtă, cu imprimeu de șarpe. Bluza se lasă decent pe umeri și are un material ușor. Îmi place foarte mult că are mânecile largi, ca de fluture. Accesoriile vintage din argint completează ținuta și.. suntem ”ready to go”!

  Succes!
                     













                                                 Ana Mincu Photography

You Might Also Like

0 comentarii