Green Chameleon

12:13



                   Chiar dacă toamna se așterne încet, încet, eu nu vreau să-mi uit vara. Da, vara mea, cel mai frumos anotimp în care toată lumea devine mai veselă. Și cum poți să fii vesel, daca nu și prin ceea ce porți? Așa cum am spus și mai devreme, dacă te îmbraci bine, te simți bine. La fel am făcut și eu! M-am gândit la cea mai nouă creație Ilinca Design (click pe nume), am căutat pantofii cei mai apropiați ca nuanțe și am ieșit la poze, să mă bucur de ce a mai rămas! Oricum toamna nu e așa de înspăimântătoare precum pare, totuși, să nu uităm că ea are cele mai frumoase culori!

                 Rochia este dintr-un voal transparent, ușor, la care am adăugat o curea aurie, care să-mi evidențieze talia. Rochia fiind colorată, am zis să nu o încarc, și mi-am prins părul coc. Și tot mai lipsea ceva.. așa că am asortat-o cu niște cercei mari, de asemenea, aurii.








 
       Rochie: Ilinca Design
      Curea: Mango
     


      Mii de mulțumiri fotografilor, Andra Tomescu și Marius Prisecaru, sunt excelenți. Dacă v-au plăcut fotografiile mele, nu ezitați să le vizitați paginile de facebook (click pe nume)!

     
   

You Might Also Like

0 comentarii