Cat Eyes Look - in pasi simpli!

02:16


Brr! După ce m-am gândit câteva zile bune la o nouă ţinută pentru blog, trebuia ceva să mă oprească: vremea. De ce este atât de frig? Sigur suntem încă în luna august? Să revenim..

Că tot am fost de multe ori întrebată "Domne, cum te machiezi? Ce foloseşti? De unde ai produsele? De unde îmi pot cumpăra ca tine?", m-am gândit ca astăzi să deschid o nouă categorie pe blog, cea de "beauty", că tot sunt pasionată şi de asta, şi să vă arăt în câţiva paşi cum mă machiez şi ce folosesc pentru un Cat Eyes Look, destul de simplu.

Câteva chestii înainte să începem:
1. În primul rând, aşa mă machiez EU. Nu sunt make-up artist profesionist, acestea sunt doar tehnicile mele prin care reuşesc să am un machiaj bun şi de apariţie, iar produsele pe care le folosesc sunt, să le zic aşa, obişnuite, alese după gusturile mele, deci ceea ce poate să-mi placă mie, poate să nu-ţi placă ţie!
2. Am foarte multe produse de la firma "Beautycycle" şi de la make-up artistul meu preferat (mai bine zis, unul dintre) "Eddie Funkhouser New York". Restul, o să le vedeţi prin poze.
3. Have fun! Dacă aveţi întrebări, vă aştept!


Cam astea sunt produsele pe care le voi folosi: un concealer (pe timp de vară nu folosesc fondul de ten), un creion de sprâncene, un eyeliner gel (folosesc peste gel si unul lichid, pentru a rezista), un rimel, un fard de culoare deschisă (alb, bej ivoire sau orice altceva deschis), o pudră light 10 (cea mai deschisă nuanţă), una light 30 (culoarea mea acum când sunt bronzată) şi una deep 10 (cea mai închisă nuanţă, binenţeles, pentru contur), un blush, un balsam de buze şi un ruj (în poză este unul nude, dar voi folosi unul roşu spre portocaliu, pentru că Minnie Mouse..).


 Bineînţeles, dacă vreţi să folosiţi şi altceva, m-am mai gândit la un bronzer, un iluminator, două blush-uri (roz şi portocaliu) şi două rujuri, fie unul puternic, fie unul nude.

                               

Ca pensule vom avea nevoie de un ondulator pentru gene, un burete pentru concealer (parcă i se mai spunea şi "ou"), două pensule pentru eyeliner-ul gel (una este pentru codiţe mai mari şi una pentru cele mai mici, pentru contur), o pensulă pentru concealer, una pentru fard, o pensulă cu două feţe (piaptăn şi perie) pentru sprâncene şi 3 pensule pentru pudră şi blush.



  Primul pas: concealer-ul. Am unul de la beautycycle, light 10, pe care-l aplic cu o pensulă specifică


          Concealer-ul o să-l aplic aşa cum trebuie, pentru că este într-o nuantă deschisă şi ar cam trebui să-mi fixeze lumina pe faţă. Trebuie aplicat in zonele desenate mai jos:
                                 



         Cam aşa arată şi fară triunghiuleţele alea pe faţa mea


       Apoi vin cu bureţelul meu magic şi, prin apăsări repetate, îmi fixez concealer-ul 
             



           Şi va arăta cam aşa 
                     



                Să trecem mai departe: sprâncenele. Mai întâi de toate, mi le pieptăn cu ajutorul pensulei de mai jos şi apoi mi le conturez cu acel creion de la Artistry (cea mai inchisă culoare, pentru că sunt brunetă). 







                 La sprâncene nu sunt expertă, mi le fac eu în aşa fel încât să-mi iasă ca în poza de mai jos

                               





             GATA! Am avut emoţii, dar am reuşit! Să trecem la cat eyes-ul propriu-zis. Eu am ales o pensulă subţire pentru precizie şi un eyeliner gel pentru contur, pe care apoi îl întăresc cu un eyeliner lichid (nu l-am pozat, am unul oarecare).

             
                 Ca să nu gresesc, mereu imi aleg două puncte pe care să le unesc



                   Dacă sunteţi la început vă puteţi ajuta de orice ambalaj drept peste care să trasaţi usor linia codiţei



        Iar din vârf (am trasat puţin mai jos) mergeţi uşor pe pleoapă până în extrema cealaltă (sau "inner corner") a ochiului.





                   Şi acum chiar din vârf.. până se ajunge la asta! 



                     Repetăm paşii de mai sus şi la ochiul celălalt, logic






                       Să vedem ce a ieşit! 




                Nu vă lăsaţi bătute! Dacă nu a ieşit, mai încercăm o dată! Repetiţia este mama învăţăturii! De asemenea, vă recomand acele beţişoare de urechi care şterg foarte bine, obţinând linii drepte. Dar.. răbdare!
               Să trecem mai departe: genele! Niciodată nu uit să mi le ondulez (sună ciudat în română, aşa că o să zic: "i'm gonna curl my lashes")






            În sfârşit folosesc cadoul primit de la Avon, rimelul Big False Lash şi chiar e bun

               
                    Cam aşa arată genele mele după utilizarea rimelului



                 Că tot suntem la capitolul "ochi", mereu iau un creion alb şi îmi conturez puţin "inner corner-ul" ,  pentru a avea ochii mai mari şi pentru a-mi crea acel "shimmer look"
         

             
                      Că tot am adus vorba de un look "shimmer" , mereu îmi pun sprâncenele în evidenţă prin luminarea arcadei cu o culoare deschisă (puteţi folosi chiar şi creionul alb, de mai sus). Pentru asta voi folosi o pensulă "turtită" (eu aşa îi zic pentru că nu este stufoasă) şi culoarea aceea bej ivoire


       Şi o să aplic în sensul săgeţilor de mai jos. Nu uitaţi ca MEREU să vă scuturaţi pensula înainte de aplicarea produsului, pentru a evita eventualul surplus!

             Rezultatul (sprâncene şi ochi)


           Ah! Că tot lipsea ceva! Pudra? Conturul? Nu! Nu putem trece peste aşa ceva!
           În primul rând o să-mi iau pensula şi o să-mi aplic pudra cea mai deschisă exact unde am aplicat şi concealer-ul, pentru a-l fixa şi pentru a matifia (eu am tenul gras şi nu suport să-mi lucească tenul!)


                   Pe toată faţa o să aplic pudra LIGHT 30, un strat subţire, bineînţeles, şi trecem la contur!


                Pensula, pudra şi hai la treabă!



           Mereu ne scuturăm pensula! Conform "regulilor", cam aşa trebuie să iasă un contur bun (pe faţa mea).
                 
               Răspunsul meu pentru întrebarea: "Cum îmi aflu linia pomeţilor?" este cu siguranţă "Îţi ţuguieşti buzele!"

        Pentru blush sau chiar pentru pudră, câteodată mai folosesc şi pensula m.a.c 182 (e perfectă!)
     
       Şi conturul iese cam aşa! Nu trebuie aplicat foarte mult pentru că se observă imediat umbrele.


                                       
          Ăăă.. gata? Nu. Buze! Niciodată nu trec peste hidratarea lor şi am ales pentru astăzi un balsam de buze luat de la un plafar, recomandat de o prietenă bună de-a mamei, make up artist, cu gust de cocos (clar îl mănânc).

       
               Apoi îmi conturez buzele cu creionul şi trec la ruj. Dacă vreţi să nu mai fie lucios, să-l faceţi mat, aplicaţi un strat de pudră peste buze.



           
           Opţional, dacă vrem ceva de vară, am ales un blush roz de la Beautycycle, un ruj nude pink "Angel" by m.a.c şi un blush de la Maybelline

 
 Şi finalul mult aşteptat!





         Da, sigur, mă demachiez cu un lapte demachiant de la Bioten



Mă bucur tare mult că m-aţi urmărit, sper că v-am ajutat cu câteva sfaturi, repet, aşa îmi iese mie şi nu sunt profesionistă. Mi-aş dori să vă văd look-ul pe instagram, fie mă etichetaţi, fie adăugaţi #ilincamunteanubty la descriere! Vă pup! Baftă şi nu uitaţi niciodată: 

credit foto: https://seanwes.com/wp-content/uploads/2014/03/you-can-read-tutorials-all-day-but-youll-only-improve-by-doing.jpg



Kisses!                                            
                                          





You Might Also Like

0 comentarii