Totul are un inceput

23:43

Bună! Mă numesc Ilinca Munteanu, am 16 ani şi sunt elevă într-un liceu renumit, Colegiul Naţional "Iulia Haşdeu" din Bucureşti. Cu ajutorul prietenilor mei şi a mamei mele, care m-au împins de la spate să fac acest blog, m-am decis şi.. voilàsă vedem ce iese!

La vârsta mea, termenul "fashion" se încadrează doar în lista mea de hobby-uri, deci să nu ne aşteptăm la sfaturi de la un adevarat artist, ci de la unul.. în devenire! De asemenea, iubesc şi fotografia, aşa că nu vă voi plictisi cu poveşti pompoase despre culori şi cum trebuie acestea combinate, ci voi lăsa fotografiile să vorbească pentru mine. 

Prin felul în care mă imbrac exprim gândurile şi starea din ziua respectivă, lucru ce, evident, nu va fi pe placul tuturor, aşa că.. gusturile nu se discută!

Să începem cu ceva simplu, dintr-o zi foarte călduroasă de vară! Mi-am luat cel mai larg tricou din garderobă, cei mai confortabili pantaloni scurţi şi.. cele mai uşoare sandale. De ce totul atât de simplu? Pentru că era o zi plină de peripeţii, aşa că nu aveam de ce să mă încurc cu lucruri care puteau să-mi strice buna dispoziţie prin gânduri precum "Ah, ce cald imi e, nu trebuia să îmi iau pantalonii ăştia!" sau "Ce mă rod balerinii, are cineva un plasture?". A fost o zi specială, de care trebuia să mă bucur din plin!
Enjoy my photos! 
                                         
                             



                                                         

                                                     

Cu deosebită admiraţie fotografului meu, Ana-Maria Mincu. Cu siguranţă trebuie încurajată în continuare, chiar are talent!

Kisses.


You Might Also Like

0 comentarii