”Mă gândesc la ea non stop”

09:05



       În sezonul acesta se poartă catifeaua, fix ce iubesc mai tare. Mi se pare atât de elegantă și de bun-gust și cred că se potrivește oricui. Îmi oferă un aer vintage. Și se potrivește și cu fuste și cu pantaloni. 
       Fiind frig la Sibiu, m-am gândit ca de data aceasta să o iau cu niște pantaloni negri. Dar o să fac un outfit și cu fustă, asta până nu vine gerul ca să o port cu dresuri 50 den și geaca de iarnă, ascunsă de multe fulare.

      Cel mai drăguț loc din Sibiu mi s-a părut acest magazin inchis, destul de popular, de pe strada Tribunei, nr. 13. Dar ce poate fi așa ”wow” la un magazin părăsit? Este un magazin vechi, prăfuit, ce ascunde o adevărată poveste de iubire, destul de dureroasă. ”Mă gândesc la ea, non-stop”. Niște cuvinte mari, scrise pe un magazin destul de mic și de îmbătrânit, trecut prin greutățile vremii. Dar asta este puterea cuvântului. Toți trecătorii privesc magazinul și zâmbesc, probabil în timp ce se gândesc la o persoană dragă. Ziua lor se însenizează doar la citirea unor cuvinte simple, pictate pe un magazin, dar ceea ce este în spate contează. La fel am făcut și eu. Aproape toată lumea se oprește acolo pentru un selfie, în special băieții. Și asta m-a încântat. 

       Revenind, mi-am luat cămașa, pantalonii, ghetele cu toc (H&M), pălăria (Stradivarius) și o geantă mică, destul de încăpătoare, pentru plimbare. Și piesa de rezistență, rujul mat care este aceeași nuanță cu cămașa. ( MAC, ”Eugenie”) Probabil fără el, ținuta era destul de obișnuită. Acum e ieșită din comun. Și-mi place. 
      
Și vă las pe voi să vedeți ce a ieșit. 











You Might Also Like

0 comentarii