Hermannstadt - #comewithmetoSibiu

11:45


În sfârșit am reușit să mă rup de lume și de probleme și să fug un weekend la Sibiu. De fapt, un weekend și o zi (mulțam ”ziua educației”). Simțeam nevoia să-mi reîncarc bateriile și să uit pentru câteva zile de grijile cotidiene, așa că mi-am făcut bagajul rapid și am plecat. 

Cu siguranță, Sibiul este un oraș magic. Dichisit, îngrijit și ordonat, te lasă cu gura căscată la fiecare colț. Am ajuns seara și imediat am plecat la plimbare. Am rămas impresionată de faptul că fiecare clădire este iluminată, iar seara se face curat în toată piața. Străzile sunt liniștite, nu există haos și poți sta liniștit la o terasă situată deasupra străduțelor înguste, fără ca cineva să te deranjeze.

Sâmbătă ne-am plimbat toată ziua, am vizitat și am făcut o grămadă de poze. Bineînțeles, ca outfit, am avut ceva simplu și lejer. Nu m-am complicat. O geacă de blugi, o cămașă legată la brâu în caz că se face mai frig, deși am prins o zi superbă, adidașii și un ghiozdan a fost tot ce mi-a trebuit. Și aparatul.. 

O să vă prezint în câteva poze cele mai interesante locuri.










                                                    Podul Mincinoșilor






                                                Piața Mare

                                                     Catedrala Evanghelică







Turnul Sfatului

                        Sibiul este și va rămâne orașul meu preferat. Îl recomand! 

You Might Also Like

0 comentarii