Dungi londoneze #comewithmetoLondon

11:34



             Știi acel moment când pleci în următoarea vacanță și îți dorești să îți planifici un itinerariu astfel încât să conectezi toate străzile din orașul respectiv și să apuci să vezi cele mai importante atracții turistice? Da. L-am cunoscut și eu. Acum câteva zile, când incercam să le pun pe toate cap la cap, să vizitez măcar 2-3 locuri celebre din Londra în cele două zile de plimbat. Dar socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. Joi am prins o vreme nu tocmai prielnică pentru plimbare, era înnorat, frig (bine, eu obișnuită cu 30+ grade aici), dar am luat-o la pas și m-am pierdut pe străzile cochete ale Londrei. Casele albe lipite una de alta cu gard negru creau fundalul perfect pentru micile cutii telefonice roșii ce se pierdeau prin mulțime. Am dat de Oxford Street și de aici s-a stricat tot planul și am pierdut noțiunea timpului. Am petrecut cinci ore uitându-mă la toate minunățiile, intrând în toate magazinele care nu se găsesc la noi sau despre care doar am auzit. Cel mai mult m-a impresionat Top Shop. Eu îl stiam doar online, iar cum nu sunt eu o fană prea mare a cumpărăturilor online, a fost musai să pierd o oră și aici. Magazinul era imens, pe două etaje și plin de haine și accesorii ce-ți luau ochii. În interiorul lui găsisem și brandul ”Skinny Dip” care avea cele mai cool poșete și carcase de telefon. Apoi am găsit și magazinul Benefit, am testat iar noua lor colecție (deja o văzusem la Glamour Beauty Festival) pentru sprâncene care este valabilă și la noi, pe sephora.ro (click). Am mâncat la Pret a Manger, unde m-am îndrăgostit de cel mai bun Mousse de ciocolată. Cred că am mâncat 4, sau 5? Anyway, la un pas de diabet. Dar chiar nu mă puteam opri! Și când încă eram în timp și puteam prinde măcar Big Ben-ul pe lumină, am prins o ploaie zdravănă, de vară, ce s-a oprit abia dupa o oră. Fain, nu? Mă gândeam să mă întorc la hotel, să stau întinsă în patul de lângă geamul ce dădea spre stradă, să privesc autobuzele și să fiu atentă la cât de repede se lăsa întunericul în oraș. După atâtea gânduri, s-a oprit și ploaia și am reușit să fac pozele mai jos prezentate. Atâtea peripeții! De fapt, acestea îți fac o vacanță memorabilă, chiar dacă șederea mea s-a limitat la doar trei zile. Am văzut Big Ben-ul, Tamisa și London Eye. Restul.. data viitoare.
          Londra este un oraș plin de viață, în care ai șansa să întâlnești oameni de prin toate colțurile lumii. Are acea tensiune care te prinde și te menține în viață, care te provoacă la spontaneitate. Totul îți vine pe moment, iar lucrurile neplanificate sunt cele mai frumoase. Pentru o zi am renunțat la jeanșii skinny și am trecut la pantalonii din mătase foarte lungi. Au o croială ușoară, îți lasă piciorul să respire și sunt confortabili și versatili, marca Ilinca Design. Și tocmai buni să prinzi o ploaie în ei. Oricum știam că voi petrece câteva ore bune prin oraș, pentru mine deja este un ritual și nu-mi permiteam ceva incomod. Mi-am luat un top negru și niște sandale, iar poșeta roșie a fost pata de culoare ce mi-a transformat ținuta, și am plecat la drum, cu ochelarii de soare pe cap!






































You Might Also Like

0 comentarii