Secretul unui machiaj de efect: L'Oreal Color Riche Matte

10:31



  Septembrie, luni. 



Toamna aceasta a venit cu o mare bucurie pentru mine: nu, nu, încă n-am câștigat la loto. Încă lucrez la acest aspect, iar după calculele mele ar trebui să câștig undeva prin anul 2084 la cât de bine mă înțeleg eu cu norocul, dar mă număr printre cei 30 de cursanți ai Școlii de Beauty Vlogging by L'Oreal Paris și cred că deja am tras lozul din plic! Am căutat momentul oportun pentru a strânge într-o singură postare toate informațiile cu privire la acest proiect, inclusiv să prestez tema săptămânală, așadar acesta va fi subiectul tratat prin articolul de astăzi. 

Dar mai întâi de toate, ce se întâmplă, doctore?  Rezumat
Școala de Beauty Vlogging organizată de L'Oreal Paris este un concurs ce se află anul acesta la cea de-a patra ediție și își propune să culeagă 30 de oameni pasionați de domeniul frumuseții (atât bloggeri, cât și vloggeri), pe care să-i pregătească, să-i îndrume și să-i învețe secretele unui conținut cât mai folositor pentru cititori. Există patru cursuri online gratuite susținute de experti, care dau cele mai bune sfaturi ce urmează să fie puse în practică de către cursanți prin temele săptămânale. La finalul celor patru săptămâni, juriul va nota cele patru teme ale cursanților (care contează 50% în decizia finală) și, împreună cu voturile publicului (50%), vor desemna fericita câștigătoare a marelui premiu pus în joc: un kit complet pentru un beauty vlogger (partea de tehnică). 

Cioc, cioc.

Imediat după ce am primit vestea că fac parte din acest concurs, am primit un kit de produse de machiaj L'Oreal de care să mă folosesc în realizarea temelor: de la îngrijirea tenului (măști) până la machiere și chiar demachiere. Din toate produsele pe care le-am primit, cred că deja v-ați dat seama ce m-a cucerit total. Știți bine, are cinci litere atunci când este articulat și niciodată nu-i îndeajuns. Rujul. 

Știu că sunteți în asentimentul meu când vine vorba de rujuri, mai ales acum când le găsim la tot pasul, iar fiecare brand scoate din ce în ce mai multe nuanțe tentante care bântuie sufletul colecționarelor de rujuri. Păi cum să am doar un ruj mov? Vreau și mov închis și mov deschis. Și ca să nu se simtă singure, propun să luam încă un mov pentru ziua când se va termina primul și nu există rezervă. Cam asta mi-este logica când sunt la cumpărături și mă învârt ore în șir prin magazine. Fie vorba între noi, nu cred c-ar exista machiaj fără un strop de culoare pe buze, iar acesta este secretul multor femei pe care le idolatrizăm.

 Întorcându-ne la ale noastre, am primit două rujuri din gama Color Riche Matte și nu m-a lăsat sufletul să nu împart cu voi măcar vizual două nuanțe frumoase, care sunt sigură că vă vor încânta, în special în zilele când sunteți pe grabă și nu aveți timp destul să vă aranjați așa cum v-ați dori. Așadar vă propun câteva look-uri simple, de efect, în care rujul este pionul principal care ne scoate din bucluc.



Rujurile Color Riche Matte sunt foarte pigmentate, iar textura este una cremoasă, care nu încarcă și are finisaj mat. De când a început tot acest trend al rujurilor mate mereu am căutat un ruj care să nu îmi usuce buzele și care să nu crape pentru că oferă un look inestetic, pe care nu și l-ar dori nimeni. Aceste rujuri fac parte din seria celor cremoase, care nu strâng buzele și nici nu îți vine să le ștergi după primele 10 minute.


Propun să le încercăm!


Prima nuanță 103 Blush in a rush este un roz-nude foarte finuț care cred că se potrivește oricând în orice ipostază: fie la școală, fie la o ieșire în oraș când vrem ca tot accentul să cadă pe machiajul ochilor sau chiar într-o zi fulger la birou când nu ne putem preocupa de retușuri. 

Dacă ar fi să mă întrebați cum aș purta acest ruj, ar fi două variante destul de previzibile: cat eyes, dar aș contura și linia genelor inferioare cu un negru intens care să se piardă într-un maro tomnatic, sau aș alege un roz pe întreaga pleoapă și multă mascara.


Cea de-a doua nuanță propune ceva mai îndrăzneț: 463 Plum Tuxedo este o culoare ce atrage toate privirile, iar accentul cade, evident, doar pe buze. Mi-aș intensifica privirea doar cu mult rimel, iar pe punctele cele mai înalte ale pomeților aș aplica un iluminator puternic auriu, care să compenseze. 



Aștept părerile voastre în comentarii și vă provoc să-mi spuneți care este secretul vostru în realizarea unui machiaj simplu, însă de efect. O să vă cer ajutorul, întrucât și voi sunteți foarte importanți în acest proiect și o să vă rog să mă votați în acest concurs apăsând link-ul de mai jos. Mulțumesc! 






                                               Ilinca Munteanu Blog

You Might Also Like

0 comentarii