Noua colecţie Benefit They're Real | Review

11:41


                 Recent cei de la Benefit Cosmetics au lansat noi produse din gama "They're Real" şi anume 8 rujuri si 8 farduri, colorate, pigmentate, care abia aşteaptă să le încercaţi! Dar mai întâi, haideţi să le descoperim împreuna pe parcursul acestui articol.






                        Începând cu paletele They re Real Duo Shadow Blender, cel mai interesant lucru al acestora, pe lângă cromatica pe bază de auriu aleasă, este bureţelul cu care vin: este ca un fel de mini-blender, ce seamănă cu acel burete al unui microfon lavalieră. Din câte am observat, bureţelul ia destul de bine produsul şi îl aplică cu maximă intensitate. O să vedeţi în pozele cu fiecare paletă în parte puţin mai jos, primul rând fiind aplicat cu bureţelul, iar al doilea cu degetul.
                       Paletele au câte două nuanţe, o oglindă şi câte un bureţel (care întotdeauna cade din forma lui, sau cel puţin eu mereu îl adun de pe jos de fiecare dată când deschid paleta). Pe spate găsim scris numele fiecărei palete şi câteva informaţii precum gramajul, perioada de utilizare sau firma. (este recomandat ca paletele să fie folosite timp de 6 luni de la deschidere şi cântăresc 3,5 grame).


             Metoda de aplicare a fardurilor este destul de simplă şi rapidă: puneţi bureţelul într-un lateral şi îl trageţi până la celălalt. Dacă vi se pare că bureţelul nu a luat destul de mult produs, puteţi repeta procesul, însă am pozat mai jos cum arată bureţelul atunci când a avut un singur contact cu fardurile. Aplicaţi bureţelul pe pleoape şi astfel aplicaţi două nuanţe din aceeaşi mişcare.


                Începând cu prima nuanţă (produsele nu sunt numerotate, doar le-am luat eu în ordinea în care mi-au venit în cutie), Beyond Nude conţine două nuanţe sidefate, una aurie şi una maron cu o tentă portocalie.


                "Brazen Bronze" seamănă cu paleta mai sus prezentată, însă mi se pare că auriul este ceva mai gălbui, iar maronul nu este sidefat, ci are mult mai mult sclipici.


           "Naughty Neutral" este paleta mea preferată, cu două nuanţe sidefate pe bază de "rose-gold" şi conţine un rose şi un maron deschis.


               "Bombshell Brown" are o nuanţă de argintiu cu ceva particule aurii sclipicioase şi un maro sidefat.


             Paleta "Sexy smokin'" mi se pare a fi diferită de cea prezentată mai sus prin faptul că prima nuanţă este de data aceasta un argintiu cu o tentă aurie sidefat şi un maro nici foarte mat, dar nici sidefat.


      "Easy smokin'" este paleta care mi se pare că ar avea culoarea bronzului ca subton, ambele nuanţe fiind sidefate.


             Pentru că tot am trecut prin atâtea culori aurii, Kinky Khaki sparge gheaţa prin kaki-ul sidefat forte pigmentat, ce mi se pare într-o combinaţie destul de interesantă cu auriul de deasupra.


           "Provocative Plum", după cum cred că v-aţi dat seama din nume, are la bază acel vişiniu, care se poate observa mai mult în culoarea mai închisă. Ambele culori sunt sidefate şi cred că se potrivesc de minune unui machiaj cu un ruj vişiniu intens!


                    Dacă tot v-am încântat ochii cu cele 8 palete, nu vreau să termin aici! Cele 8 rujuri Double The lip sunt absolut minunate, iar culorile sunt delicious. Ideea principală este că rujurile sunt 2 în 1, şi-anume au o nuantă mai închisă ce joacă rolul unui creion şi o nuanţă mai deschisă ce scoate în evidenţă buzele prin faptul că aceasta captează lumina pe centrul buzelor şi creează impresia de ombré şi, evident, de buze mai mari. 


               Rujurile au acelaşi ambalaj "slim" ca tatăl lor, popularul rimel They're Real Mascara, şi cred că încap perfect în trusa voastră de machiaj!


Prima nuanţă "Pink Thrills" este un ciclamen superb, iar culoarea mai închisă nu pare deloc fake şi nu lasă impresia că am aplicat un ruj din altă familie cromatică.


                               "Lusty Rose" are o tentă caldă, fiind un ruj perfect pentru o un machiaj de zi.


                               Revved-up Red este un roşu-ciclamen, iar culorile între ele nu se disting puternic şi se integrează uşor.


                                 "Flame Game" este preferatul meu: un portocaliu intens pe care abia aştept să îl port când o să fiu bronzată.

     
                             "Fuchsia Fever" este un roz puternic, iar culoarea mai închisă pare a fi un mov, însă este foarte discret când îl aplicaţi.

   
                            "Juicy Berry" este un vişiniu discret, pigmentat, însă nu este ca orice vişiniu puternic pe care îl mai întâlnim prin reclame, fapt ce mi se pare foarte uşor de purtat într-o zi când sunteţi pe fugă şi aveţi multe întâlniri.


                     "Nude Scandal" este un roz-prăfuit, bejuliu, care, pentru mine, este perfect pentru liceu.


Nuanţa "Criminally Coral" este cea care m-a fascinat. Până acum nu m-am gândit la combinaţia dintre un portocaliu deschis şi un roşu-ciclamen, dar se pare că cei de la Benefit au făcut-o, iar rezultatul mi se pare genial. Culorile se disting între ele, dar dacă treceţi uşor cu degetul peste, culorile se îmbină imediat şi astfel se creează efectul ombré.


Produsele le găsiţi în reţeaua de magazine Sephora, atât online, cât şi fizic. Un ruj Double the Lip costă 99 lei, iar o paletă Duo Shadow Blender costă 117 lei. 

Care sunt nuanţele voastre preferate?

You Might Also Like

0 comentarii