NYX COSMIC METALS • Review

10:56


            Am primit acum ceva timp noua colecție de la NYX numită ”Cosmic Metals” și am zis că trebuie să vi le arăt detaliat, drept urmare, hai să le descoperim împreună pe fiecare în parte!
            Multumesc modelului meu, Roberta Raba.

            Noua colecție conține 12 rujuri pigmentate ce au o finisare cremoasă și metalizată. Toate rujurile au denumiri inspirate din elementele universului și se simt ca un gloss pe buze și nu le usucă. Dacă vă plac rujurile în culori ieșite din comun, cu siguranță o să vă îndrăgostiți de această linie. Sunt suuuperbe!

            Deși imi plac foarte mult, nu cred că sunt potrivite pentru o zi plină de evenimente, stresantă, în care doriți să rămâneți cu un machiaj intact toată ziua. Rujurile nu rezistă la transfer și necesită un creion de buze pentru a nu se întinde.
           Nu le consider neapărat a fi pentru seară, le puteți purta oricând. Dacă vă păstrați în partea de sus (sprâncene - ochi) un look simplu, vă puteți accentua buzele cu una dintre nuanțe și să plecați la o ieșire în oras, atrăgând astfel toate privirile!


      Rujurile pot fi găsite în magazinele NYX din Park Lake (București) și NYX din City Park Mall (Constanța)

     
                                   Primul ruj al colecției - ”01 GALACTIC” - O nouă interpretare a griului metalizat propus de Kylie Jenner - mulți influencers spun că ar fi un bun înlocuitor al rujului din colecția Kylie Cosmetics numit ”Kymajesty”, însă nu mă pot pronunța dacă nu îl dețin. Îmi place că are reflecții argintii și arată superb în lumina blițului.



Al doilea ruj din colecție este ”02 - Fuchsia Fusion”, un siclam puternic ce conține mici particule mov



Următorul este ”03 - Out of this world”, un verde cameleon cu un subton albastru. 


               Al patrulea ruj din colecție este ”04 - Dark Nebula”, un bleumarin cu particule argintii, foarte pigmentat.


           ”05 - Asteroid Aura” este un mov deschis cu un subton siclam, singurul care necesită mai multe aplicări pentru a ajunge la nuanța din recipient și trebuie insistat.



                  Al șaselea ruj, ”06 - Solar Energy”, este un portocaliu-corai aprins, cu mici particule argintii.


O altă nuanță de care m-am îndrăgostit este ”07 - Electromagnetic”, un bleu-vert cu particule argintii.



Și am ajuns și la nuanța mea preferată, ”08 - Speed of light”, care îmi aduce aminte de un alt ruj al lui Kylie ”Heir” (dar nu prea seamănă). Culoarea este rose-gold și îmi place la nebunie!



Următorul este ”09 - Celestial Star”, un indigo cu subton albăstrui ce conține și el particule argintii ce ies în evidență în lumină.


                Există și un mov mai închis cu un subton rece ”10 - Ultraviolet” ce arată suuuperb!



                                 O altă nuanță pe care o ador este și ”11 - Extraterrestrial”, un kaki metalizat, pe care m-am gândit să vi-l prezint cu un machiaj de seară din aceeași familie cromatică - la ochi am folosit un fard kaki cu reflecții argintii + un iluminator puternic, iar rujul se integrează perfect.


                                  Ultimul, dar nu cel din urmă, este rujul ”12 - Comet's Tail”, un bleu cu reflecții argintii.



                               
                            Așa-i că-s superbe? Care e nuanța voastră preferată?

You Might Also Like

0 comentarii