Festival Look Inspiration #1

13:31



#myfestivallook

Zilele trecute mă uitam pe câteva poze de la Festivalul Coachella de anul acesta. Mi-am luat o cească de cafea, laptop-ul în brațe și am derulat ore în șir poze cu ținutele fetelor, analizându-le cârcotaș în timp ce îmi treceau prin gând sute de combinații pe care le puteam face. Pantaloni scurți sau fustă? Pălărie neagră simplă sau o bandană viu colorată? Atâtea variante și totuși atâtea semne de întrebare la care nu găseam răspuns. Însă, primul element ce trebuie să existe într-o ținută cool de festival este CONFORTUL. Nimic nu trebuie să ne oprească în a avea cele mai tari momente!
_______________________
Combinația ideală pentru mine este prezentată mai jos și constă într-un top + o pereche de pantaloni scurți + nelipsita pălărie neagră și eventual o jachetă (suplimentar)

_______________________

 Eu mă simt perfect într-o pereche de pantaloni scurți cu talie înaltă realizați dintr-un material ușor elastic, ce-mi permite să mă mișc. Cei din ținuta de mai jos sunt de la Zara, iar singurul lor defect e că se scămoșează teribil și tot ce îți poți dori este să te întâlnești cu o pisică adorabilă cu o blană de un alb imaculat, mai ales în perioada asta, care te va aranja imediat. Ah, nu, nu mi s-a întâmplat! De fapt.. nu mă puteam abține să nu o iau în brațe..   ANYWAY,  înapoi la treaba noastră.

Cât despre top, a fost dragoste la prima vedere. Este din colecția ”Kendall+Kylie” și l-am găsit din întamplare într-un magazin din L.A., Pacsun. Este incredibil de comod, dantela este superbă și oferă un aer feminin și delicat ținutei. 

Stând atâta timp în soare, cred că pălăria este un obiect ce nu poate lipsi. Iar la încălțări, cele mai simple și comode sunt sandalele.

Cum arată ținuta voastră de festival?




Iar dacă știți că sunteți mai friguroase, luați cu voi o jachetă, sau chiar o cămașă, pe care o puteți prinde la brâu când nu aveți treabă cu ea și arată suuuper!











Shorts Zara
Jacket Zara
Belt H&M
Necklaces Stradivarius
Top Pacsun ”Kendall and Kylie”

Urmează mai multe ținute din seria #FestivalLook, le fac din timp, ca să aveți de unde alege! Kisses







You Might Also Like

0 comentarii