Experiența Oriflame

08:50

       
           Bine v-am regăsit în 2016! După o scurtă pauză după frumoasa perioadă prin care am trecut, începem treaba.
           Acum câteva zile, o prietenă mi-a dat mesaj dacă vreau să particip la un eveniment Oriflame. Știam firma, am multe produse care îmi plac și nu am găsit vreo persoană care să mă contrazică. Așa că am acceptat. Trebuia musai să port ceva roz, așa că n-am avut de ales și m-am îmbrăcat toată în roz! Ei, nu chiar toată..  Ne-am întâlnit în fața clădirii și după scurt timp am început.
           Eram într-o sală mare, plină de oameni ale căror fețe erau luminoase, iar toți zâmbeau. M-am gândit pentru un moment dacă nu văd greșit din cauza reflectoarelor, dar când a urcat primul om pe scenă, știam că mă inșel. Doamna aceea era atât de fericită și de ambițioasă, încât am primit și eu din starea bună a dânsei. Toată lumea o privea și o asculta cu mare atenție.
            Am aflat că Oriflame este în top, deși știam asta, dar acum mi s-a confirmat. Au urcat pe scenă multe persoane care erau mândre că se aflau acolo. Au foarte multe oferte dacă dorești să te înscrii și am aflat și de noua lor colecție, destul de atrăgătoare!
            M-am simțit atât de bine, încât am venit acasă și am început să-mi fac tot felul de planuri pentru anul 2016. Nu eram atât de hotărâtă până atunci. După prezentare, ne-am delectat cu șampanie și prăjituri. Iar la final, mi-am mulțumit mie că am luat decizia să vin.
            Cât despre ținută, am purtat o rochie baby doll de la Ilinca Design, pe care am legat-o cu o curea argintie.
            În caz că doriți să deveniți consultanti Oriflame, aveți link-ul aici.
            Mulțumesc Cesmina!

         






Credit: Oriflame România

You Might Also Like

0 comentarii